Gissa!

Dagens - eller egentligen gårdagens - gåta:

VARFÖR kom Storsan hem i följande skick efter kvällsturen med Nisse-the-Man igår?

* Sur som ättika
* Höger byxben indränkt med lerigt vatten
* Svidande högerknä
* Lera, barr och multnande löv på reflexvästen
* Svidande högerkind
* Brun smutsfläck i pannan
* Ett brunt slemmigt löv på insidan av glasögonen

Ja, mitt herrskap?

Vad tror ni?

Behöver ni en ledtråd så finns den HÄR.

Den som först gissar rätt vinner... eehhh - ingenting utom den yttersta äran!

Lycka till mina vänner!

Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Mina gissningar: 1. Nisse-the-man fick upp ett skönt doftspår och drog iväg med Storsan i en riktning som Storsan inte hade tänkt sig. Nisse-the-man drevs av sina lustar att mot alla odds försöka ta sig fram till doftens källa.
2. Storsan gillar helt enkelt att utsätta sig för prövninger. Kanske dikes-dykning var kvällens tema.
3. Storsan och UlleBullen kanske har lekt någon "kinky" roll-spels lek.
4. Storsan brottades med en stor älg i skogen.
5. Storsan fick en tillfällig sinnesförvirring och trodde att hon blivit en mullvad.
6. Storsan försökte avstyra ett bråk mellan två grävlingar.
Detta är mina gissningar. Jag vet att jag vinner tävlingen för alla alternativen är rätt.
Mvh, Boris.

2008-04-06 @ 11:48:08
Postat av: Storsan

GRATTIS BORIS!!!
Du är: Bäst, snyggast, smartast, nummer 1,.
Du hade rätt på alla dina gissningar.
Vi älskar dig.
Kramisar, Storsan.

2008-04-06 @ 12:14:51
Postat av: BorisBorissa

Ha, ha, ha!!!!!
Jag vet. Känner mig extra ödmjuk och blygsam i dag.
Mvh, Boris.

2008-04-06 @ 12:17:05
Postat av: BorisBorissa

Ärlighet varar längre än ett infekterat skrubbsår.
Det var inte Storsan som skrev dom vackra orden om mig. Det var jag som skojade lite. Ber om ursäkt. Det kommer ALDRIG att hända igen.
Mvh, Boris - Jag skäms.

2008-04-06 @ 12:23:31
Postat av: BorisBorissa

Jag förstår om du blir arg över mitt lilla "hyss".
Nu sitter jag här i min ensamhet. Borissa arbetar, jag ska snart sätta mig framför tv'n och se formel 1
loppet. Gå in på följande länk så förstår du nog min förtvivlan.
http://www.youtube.com/watch?v=rJ1tBYV1cgU
Mvh, Boris.

2008-04-06 @ 12:36:10
Postat av: Storsan

Hahahhahah!!!
TACK Boris!
Hade en liiiten aning men trodde faktiskt mer att det var Mamsingen...!
*S*
Men du är definitivt orsak till dagens gapskratt!
Kram!

2008-04-06 @ 13:09:42
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Pecialen

Behöver inte gissa, för jag vet. Känner det i magen.

Såhär var det: Pippi och Nisse-the-man gick vägen fram i godan ro när Nisse-the-man plötsligt får syn på en söt liten tik som sitter vid skogskanten. Nisse-the-man tar ett raskt skutt över diket vilket medför att Pippi åker på örona ner i det leriga diket och dras med en bit över lite småsly som växer i kanten. Nisse-the-man har nu slitit sig helt och håller på och flirtar vilt med sen söta tiken. Pippi känner ett sting av svartsjuka och sätter av efter för att fånga in Nise-the-man igen. Det var ju Pippi han var ute med, då ska han väl inte ge sig iväg och ragga på brudar så snart de dyker upp :-(
Nåväl, Pippi får tag på Nisse-the-man igen och ser till att de kommer hem, men hon är inte glad. Bli brädad av en hund, sabla bich. Och så slog hon sig när hon åkte på örona i diket också, och smutsig blev hon. Stackars Nisse-the-man, han måste nog fjäska järnet för att bli tagen till nåder igen.

Visst har jag rätt, visst har jag!!!!! ;-D

Kramar

2008-04-07 @ 23:00:23
Postat av: Gisan

Svidande högerkind gissar jag på... Kramar...

2008-04-08 @ 07:05:28
URL: http://gisans.blogspot.com/
Postat av: Laaarsson

Storsan, du får göra som Ida och ge ut en vinstsumma på 1 miljon så får du massa svar jämt =) (Då får du ju dock va säker på att det är så svårt att ingen kommer på det haha)

Jag gissar iaf att du hittat å
bråttats men en spunk (SOm var med på 100höjdare) haahah tog du nån bild så lär ju DU bli miljonär :)

2008-04-08 @ 10:58:48
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0