SMS

Dagens sms-skörd:

*************************************************

"Du har fått ett mms från nummer xxxxx"
(Jobbarkompis J)




Han spelar Djävulen i vår nya film.
Storsan spelar Fina Turner - en superstjärna med långt grönt hår och krigsmålning...
Är ni JÄTTE-snälla så kanske Storsan slänger ut ett litet video-clip?

*************************************************

"Jag ska aldrig dricka mer!!
Och jag måste gå in på din blogg så att jag får se vad du skrev!"
(Svåger M)





*************************************************

"Jag har skrivit en kommentar på Storsan om att raka benen!"
(Ulle-Bullen)


Kommentarer överflödiga - gå in under förra inlägget och läs själva...



*************************************************

Kommentarer
Postat av: Gisan

Jag håller tummarna för att vi får se en filmsnutt :-) Kramar...

2008-05-20 @ 19:47:47
URL: http://gisans.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Jag vill se ett klipp med Fina Turner meddebums! Det känns som du kan göra en rolltolkning i Oscars-klass.

2008-05-21 @ 16:12:20
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Mojan

ullebullen! har försökt hitta din blogg men det gick dåligt! var vänlig maila adressen till Mojan så att vi får läsa.

kram

2008-05-21 @ 17:17:45
Postat av: Laaaarsson

Jag är jättesnäll!! Jag KRÄVER att få se den filmen hahahahhaha SNÄÄÄÄLLLAAAAA! :D :D :D



Vet du intevadlager 157 är knas? Det är världens ästa klädaffär (I Gällstad) med massa bra märkeskläder skitbilligt. hmm fast det kanske inte finns någon mer stans än i Gällstad iofs :S

2008-05-21 @ 18:26:16
URL: http://bestick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0