Lördag kväll

Storsan är gräsänka.

Bullen åkte ner till Gbg för att bowla med Svåger M och några kompisar ikväll och sedan handla lite krokar och andra småsaker till hallen i morgon. Med andra ord har Storsan och Nisse en lugn kväll tillsammans - bara vi två!



En sådan kväll innehåller följande:

* Promenad
* Glass
* Grissvansar
* Mördarsockor
* Soffa
* TV


Vem av oss som äter glass och vem som äter grissvansar är inte HELT
lätt att fundera ut, men försök!


Storsan
tittade nyss på reprisen av Så ska det låta från igår. Allvarligt talat -
Tvillingarna Rongedal är ju superduktiga! Och det är faktiskt inget ovanligt fenomen... att körsångare och musikalartister sjunger brallorna av etablerade, jättekända artister. De arbetar i åratal - lite i skymundan - och skaffar sig en otrolig massa bredd och erfarenhet. Med andra ord - kul för Rongedal att det har "släppt" i och med melodifestivalen.


Det förtjänar de, verkligen!


 


 

Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Snacka om att bo i ett öde-landskap. Behöva åka till goa glada Göttebörj för att köpa "krokar och andra småsaker till hallen". Jag ser Göttebörj från mitt fönster, ändå så bor jag på en ö i havet. Nog skojat om det. Det kan nog vara bra för U-B att komma ner till den stora staden och få andas lite storstadsluft med en svag doft av spårvagnarnas bromsbelägg blandat med en liten gnutta tång och salt från havet.

Mvh, Boris.

2008-05-17 @ 21:03:26
Postat av: Storsan

Boris; Jepp - håller helt med dig! En Götteborjj-resa då och då gör Bullen till den gosegris han är!

:o)

Kram till dig och Borissa - hoppas vi ses i sommar!

2008-05-17 @ 22:40:31
URL: http://storsan.blogg.se/
Postat av: Mamsingen

Jag älskar så ska det låta! Men ack, så många program jag missat, bra med lite repriser, bäbisen. Kram från mamsingen.

2008-05-17 @ 23:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0