Hittills dagens roligaste!

Victoria Beckham anser sig vara beroende av höga klackar.

På ett högst ovanligt sätt.

Hon kan nämligen inte tänka klart i lågklackat.

Ok
...?

Annars skulle väl Storsan ha gissat på näringsbrist som orsak till ett småluddigt intellekt?
Och själva kommentaren "Jag kan inte tänka utan högklackat" är inte ens det roligaste med artikeln - nej, det är det sista citatet från Posh som får Storsan att fnissa högt.


"När jag är hemma med David och barnen har jag alltid flipflops på mig"


Artikel.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hm, jag skulle också tippa på att näringsbristen är det som gör att hon inte kan tänka klart...



Ja Runar och Kenny är verkligen skrämmande lika!

Jaså har du också gjort den morotssoppan? Visst är den god! En av mina absoluta favoriträtter.



Ja träningsvärken i ballz-armen har gått över, men istället har jag fått träningsvärk av postutdelningen igår. Märks att det var längesen sist jag jobbade...

2008-05-17 @ 10:16:24
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: beccaq

Hmmm... det kusliga med det är att hon tydligen inte behöver tänka klart då när hon är hemma med barnen.... Där ser man.



Mötti härs-kram

2008-05-17 @ 11:21:40
Postat av: Pecialen

Vad hade hon för skor när hon blev intervjuad?!?



Mötti härs :-)



2008-05-17 @ 12:20:39
URL: http://annemira.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har fanskapet huvudet i skorna??

2008-05-17 @ 23:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0