Det är ok att vara elak en måndag!

Storsan hade äntligen jobbat klart för dagen, kommit hem seg och less, kastat ut lite Frolic på gräsmattan för Nisse att söka upp och roa sig med under tiden Storsan landade mentalt - men plötsligt drabbad av "kaos-psykos" blev hon tvungen att dammtorka och plocka undan, tvätta och hänga ut samt rensa bland de halvdöda blommorna i fönsterbänkarna, vattna osv.

Bullen
blev småstressad så han knobbade i sig några hamburgare...

(utan bröd, dressing, sallad, lök - och  VAD är då nyttan, undrar Storsan??)

och sedan somnade han i soffan. (En psykologisk försvarsmetod?)

I alla fall blev Storsan tvungen att filma - för han bedyrar att han minsann INTE snarkar...

Ok?

Vad säger ni??

*Mohhahahhhahhaaaa!!!!*


Kommentarer
Postat av: Pecialen

Ja nu, ställd inför detta vattentäta bevis, måste han väl erkänna :-D

2008-05-19 @ 20:05:05
URL: http://annemira.blogg.se/
Postat av: Kalle

HAHA! kallar du det för att snarka?

vi hade avslappning på psyk, och jag väckte mig själv hela tiden! (och de andra)



det POSITIVA: jag kan äntligen gå ner i puls och andning...

2008-05-19 @ 20:09:04
URL: http://naturnytt.blogg.se/
Postat av: k-e b

:-)

Postat av: BorisBorissa

Det vore bättre om han uppdaterade sin blogg istället. Nu börjar man förstå varför han vill ha "minst" tio kommentarer innan han skriver något nytt. Pyttsan, han ligger och sover istället. Tack snälla för detta "vattentäta" bevis.

Zzzzzzz, Boris.

"Bullen sover, Bullen sover, drömmer något sött.

Om han skulle vakna, och ni två är nakna.

När det blir natt, tänk då på att, han är inte trött".

2008-05-19 @ 21:24:05
Postat av: Linda

Hihi, ja tyst va han då inte :-)

2008-05-19 @ 21:31:37
URL: http://livstankar.blogg.se/
Postat av: Ullebullen Himself...

Hahahaaaaaaaaaaaaa...

spionage på låg nivå...haha

Här ligger jag faktiskt och funderar på vad mitt nästa inlägg på min blogg skall bli....

i princip är det ett slags meditation..haha

:-)

2008-05-19 @ 21:59:20
Postat av: beccaq

Hi hi hi.... du är för rolig du Storsan, men om jag vore du skulle jag nog va lite rädd för vad som kommer på ullebullens blogg om dig...



Mötti härs

2008-05-19 @ 23:13:47
Postat av: laaaarsson

Javisst är det otäckt! jag känner inte den flickan men alla vet ju vem det är liksom. Hoppas verkligen det bara är så att hon har rymt hemmifrån ett tag flr att reta mamman eller vadsom helst och snart kommer tillbaka! Hoppas verkligen inte det är någon mördare här, såklart för familjen och vänner skulle men också för vår. Vore otroligt hemskt om det skuulle va en mördare i stan :( uschh fyyvad oooootäckt!!!

2008-05-20 @ 00:03:42
URL: http://bestick.blogg.se/
Postat av: BorisBorissa

Så kom då U-B´s underbara bortförklaring. Det värsta av allt är att jag tror att det stämmer. Vi män(?) fungerar faktiskt på detta sätt. Och vet ni vad - en del människor pratar i sömnen även när dom sover.

Mvh, Boris.

2008-05-20 @ 09:42:56
Postat av: Mandel

Men så go då :-D

2008-05-20 @ 09:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0