Bokslut

De grillade, chutney-marinerade kycklingfiléerna med bakpotatis och vitlökssmör och guacamole blev SMASKENS!

*burp*

Storsan har även badat idag - gick ner till sjön tillsammans med Lillsvägerska A, Lillsvåger A samt Bullen och Svärmor I. Fytt i faaan vad kallt! Storsan kastade sig i - med berått mod. Resultatet blev en extrem kallsup och sedan total andnöd.
Men det var skönt på ett masochistiskt litet vis ändå...



Nu är Kjelle-Man här.

Han får också lite mat och sedan ska han och Bullen smida ränker (... hehehe...) inför morgondagen. Storsan tar sitt ansvar som en av arrangörerna (låter flott på nåt vis  - eller hur!? *S*) och tar med sig en bakad potatis och lite vitlökssmör till sängen. 

Tillika en skvallertidning och lite vin.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tackar!

Ah hehe där ser man, jag badade i Östersjön för ett par veckor sen. Det var faktiskt 18 grader sa det gick an =)

Trevlig helg till dig med!

2008-05-30 @ 22:50:44
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Pecialen

Mmmm, låter smaskens hörru! Kanske vi måste ha en teckenfest igen 'fniss'



Önskar dej en skön helg! Själv planerar jag att smyga in till jobbet imorron. Känns lite lätt ångestfyllt fortfarande. Det ligger många betyg i mitt fack nu, huvva!



I övrigt tänker jag njuta av lördagen, just det!



Ha de bra, vi ses måndag :-D



Kram och Mötti härs!

2008-05-31 @ 10:08:18
URL: http://annemira.blogg.se/
Postat av: Laaaarsson

Kan ju medela damen att idag har jag badat i HAVET! och jag bada i sjö redan 7 maj.. så klaga inte :P hehe . Jag gjorde som du sa.. massa man inte ska göra =) haha såååååå du gör med mig! Jag kommer bli utkörd från Alingsås snart haha

2008-05-31 @ 17:38:49
URL: http://bestick.blogg.se/
Postat av: Anna

Skulle bara informera min kära svägerska att idag har det även badats i havet, spiknykter! :p Och det var faktiskt 17 grader, rena barnleken :D

2008-06-01 @ 17:45:34
Postat av: Storsan

Ellen; Åh, hu... Känner fortfranade vad kallt det var... :o)

Pecialen; Din stackare! Ses i morgon - då får jag se om du lever?

Laaarsson; Hahahaha!! Låter göttmos! Skönt att höra att du sköter dig...! :o)

Anna; Hoppla! :o) Men nykter och allt - då borde det kännas ÄNNU värre, eller? Brrrr...

2008-06-01 @ 21:04:34
URL: http://storsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0