Självförtroende-boost!

Idag känns allt bättre.

I och för sig ligger den totala schlagerförnedringen och Mamsingens öppna hån och skadeglädje fortfarande färskt i Storsans minne men tonar bort alltmer.
(Selektivt sinne måste man ha för att överleva i denna kalla värld)


Dessutom njuter Storsan i hemlighet av att Mamsingen fick åka ENSAM över den otäcka hängbron i morse - i snöyra och kraftig blåst! Alltmedan Storsan låg kvar i sängen och gottade sig. Hon börjar ju som sagt klockan 12 på måndagar...

image494

Storsan har dessutom hittat en riktig pärla! En webbsida där man skriver in precis vad man vill så skapas en slogan - Sloganizer! Självklart blev Storsan tvungen att testa.

Hehe
... Riktigt kul och definitivt en självförtroende-booster.

Så.... ärligt talat, Mamsingen!
Storsan förlåter dig för att du är bättre än henne! Faktiskt!

(Men gör för fan inte om det på ett bra tag!)


Ni vill väl se exempel?

Javisst vill ni det!

image495

****************************************************************************************************

image499

****************************************************************************************************

image498

****************************************************************************************************

Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Hej, bara blygsamma jag här...Glömde mig totalt i glädjeyran; Jag har ju inte tackat!!! :Jag tackar min familj som stöttat mig under hela schlageryran, min katt som funnits där för mig, min granne som gudskelov hållit sig borta...-min mamma för att hon hela tiden trott på mig, kompis M och kompis A för det fina priset och f.ö. deras initiativ till lördagskvällen, Bäbisen, för att du inser när du mött din överkvinna och för att du klarar att gå vidare och slutligen; MIG SJÄLV för min ödmjukhet. Tack alla för att ni finns!

2008-03-17 @ 16:25:29
Postat av: Mamsingen

hej, jag igen....Glömde tacka mina vänner i de föreningar jag är med i: Tack alla i Mensa, Vetenskapsakademin,V.M.M(Vi Musikaliska Människor) och så klart Charlote Perelli! Du Charlotte; Vi kan väl ses i helgen? Jag behöver klänningen du lånade, ska ha den snart och behöver sy in den lite grann. Kram!

2008-03-17 @ 16:42:30
Postat av: Storsan

HAHHAHAHAHHAH!!!!!!!!!!
Storsan dör...
MIN MAMSING ÄR ROOOOLIG!!!!
;o)

2008-03-17 @ 16:52:34
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: BorisBorissa

Vi i föreningarna hälsar och grattar. Ska bli kul om du också kunde bli invald, om inte i alla, så iaf i någon av styrelserna. Jag ska lägga ett gott ord för dig Mamsingen.
Mvh, Boris.

2008-03-17 @ 17:02:14
Postat av: Mamsingen

Du har inte gått på mötena på länge? Är ordf. i alla 3. Pöss på dig Boris.

2008-03-17 @ 18:40:44
Postat av: BorisBorissa

Till Mamsingen!
Jasså, du menar de svenska. Nej, där har jag inte varit på många år. Jag menade de internationella. Det var där det skulle vara roligt om du också blev invald. Ber om ursäkt om jag uttryckte mig lite otydligt.
Mvh. BorisBorissa - Head of the leaderboard and full of everything mer än du kan säga!!!!!

2008-03-17 @ 20:02:04
Postat av: Skurhinken

Vem mer än Joey Tempest röstade på Christer Sjögren i lördagens melodifestival?

I love Europe

2008-03-17 @ 20:06:55
Postat av: Mamsingen

......Måste jag sänka mig till en ännu lägre nivå för att du ska förstå, Boris?? Det finns bara en Mensa, den internationella. Vad trött jag blir.....

2008-03-17 @ 20:08:43
Postat av: BorisBorissa

Fel, fel, fel. Det finns ett Mensa-Sverige med lokalavdelningar: Jönköping, Linné, Syd, Stockholm, Uppsala, Väst och Öst. Rätta mig om JAG har fel.
Ge dig, annars blir det ingen tur med kanoten.
Puss & grovhångel, Boris.

2008-03-17 @ 20:23:09
Postat av: Mamsingen

Okey då!!:(

2008-03-17 @ 22:22:46
Postat av: Till Mamsingen

Mamma (dvs Charlotte P. ) hälsar att Bert Karlsson ville
låna den i Påskhelgen. Men sen ska du få den tillbaka....aningen utsydd men....
Mvh KakisBurkus

2008-03-17 @ 23:57:01
Postat av: Laaarsson

hahahhahahhaa vilken kass, jag kan göra 200 bättre åt dig om du vill. Du är värd bättre än en sminkslogan lilla vän :)
fast den översta var grym kan jag hålla med om hehe
Föresten borde det vara olagligt att inte alla människor får börja jobba 12 på Måndagar :(

2008-03-18 @ 08:23:45
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

hmm jag kom inte in att kommenatera den övre här. jag bara undrar ifall det är två hjärnor där också. Eller om det bara är en själ där i .. Vilken mun pratar den med isåfall?? Annars vore det häftigt om de båda munnarna rörde sej samtidigt.
jag är iaf hemskt glad att inte jag och min tvilling blev så här siamesiska.. uch stackars stackars alla dom :(

2008-03-18 @ 08:26:09
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

hej igen.
Föresten är sånna fiskar den ända lakritsen jag äter. annars är det jätteäckligt kan jag hålla med om :)

2008-03-18 @ 08:27:06
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0