På väg...

Storsan är nu hemma hos Illahyst och passar på att göra ett litet, kort inlägg.

Vi åkte med henne och Svåger J klockan 8 i morse och som vanligt var det besvärligt att lämna alla...

Om drygt en timme går flyget. Därefter blir det tåg ett par timmar och till sist bil nån timme. Storsan och Ulle-Bullen räknar med att vara hemma vid 10-tiden ikväll.

Och får pussa på Nisse-the-Man!

image506

Hoppas att alla har haft en bra påsk - det har verkligen vi!

Massa bilder och sånt kommer inom kort...


Kommentarer
Postat av: annemira

Välkommen tillbaka Pippi!
Nu har vi hittat ett tecken för dig också, du får veta vad du heter när vi träffas :-D
Ha en bra resa hem nu
Kram

2008-03-27 @ 11:49:30
Postat av: Olahyst

Hej! Hoppas resan har gått bra och att det känns skönt att vara hemma. Jag tycker det är skönt att vara hemma men jag saknar er redan!
Puss o kram och tack för trevliga dagar. Älskar er!

2008-03-27 @ 14:29:44
Postat av: Ida

Illahyst? Ja verkar ju iaf som att ni haft trevligt :)

Njae, jag mår inte sämre än vanligt. Men har känt mig trött och yr och allmänt konstig ett tag nu så tänkte kolla upp det serrö..!

2008-03-27 @ 17:21:35
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: BorisBorissa

Då kanske man kan se fram emot lite tätare uppdateringar av bloggen. Se nu för "jösse-namn" till att UlleBullen också sätter fart på sin blogg.
Mvh, Boris.

2008-03-27 @ 17:30:38
Postat av: BorisBorissa

Så bra att bilderna kommer inom kort. Hade varit värre om dom fallit utanför ramarna. HÄPP.
Mvh, Boris.

2008-03-27 @ 18:32:58
Postat av: Mamsingen

Välkommen hem, Bäbis, hoppas du inte är alltför ledsen? Skippade boxen i dag ont i ryggen. De amdra körde. Kram, Mamsingen.

2008-03-27 @ 23:25:42
Postat av: Gisan

Jag ser fram emot bilder och sånt :-) Kramar...

2008-03-28 @ 09:19:35
URL: http://gisan.blogg.se/blingbling
Postat av: Kalle

hum nu har du ändrat lite i din stilmall ser jag
;o) två av linjerna har fått koden 000000

2008-03-28 @ 12:54:10
URL: http://karlerik.blogg.se/test/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0