Dagens blandade citat

Storsan kände sig illa berörd av hela waterboarding-grejen så hon roade sig med Laaarssons blogg ett tag och trakasserade henne med ett par bakis-kommentarer...


image452


Allt kändes MYCKET bättre efter det!

*****************************************************

Sedan kom Storsan att tänka på några roliga citat från de senaste dagarna.

Självklart kommer ett par stycken från Ulle-Bullen;
De Ofrivilliga Roligheternas Mästare!


  • Kassörskan Victoria som brottade ner en knivbeväpnad rånare:

    "Jag bedömde att jag nog skulle klara av henne"  


    You Go Girl!
    Ett citat HELT i Storsans smak!

    Artikel.

  • Ulle-Bullen till Storsan när hon föreslog att de skulle dela på en hamburgare eftersom Storsan inte var så hungrig:

    "En HALV hamburgare?! HALV!! Jag äter ALDRIG halva saker!"
  • Nordman-Håkan efter vinsten igår när han med en grimas drack lite champagne:

    "Det smakar som om någon har kräkts"
  • Mat-Tina efter troschocken i Let's Dance i fredags:

    "Lite rumpa har ingen dött av"
  • Ulle-Bullen filosoferar med Nisse-the-Man när denne återigen ville gå ut:

    "Men det är ju kallt - och du har ju nyss varit ute! Fast du har ju päls, det har du... Det har inte vi - fast Storsan har ju i och för sig en bäver där fram..."

image451


Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Nä..? Inte har du en gnagare där fram??! Hoppas den stannar i trosorna, jag är ju livrädd, som du vet...Tänk, vi som bastat i hop...Kram på dig (inte på bävern)

2008-03-09 @ 14:26:42
Postat av: Mamsingen

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article2013676.ab

2008-03-09 @ 14:53:16
Postat av: Mamsingen

om du har en bäver där fram...VAD FAN HAR DÅ DENNA KARL`N?? En Angoramammut??!

2008-03-09 @ 14:55:28
Postat av: Mamsingen

I öronen, alltså...

2008-03-09 @ 15:14:15
Postat av: Ida

Ska jag vara helt allvarlig så hoppas jag mer att Christer Sjögren vinner än att BWO gör det..! Tyckte inte alls om BWO´s låt. Tycker iofs inte om Sjögrens låt heller, men han är ju åtminstone roande...

2008-03-09 @ 15:46:53
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Storsan

Mamsingeeeen!!! Nu dör din bäbis. Allvarligt!! Hur kan man ha sånt håååår - i öronen?? Paniikskriiik!! Usch... där gick Storsans nattsömn... Men min bäver - den är gullig den! Inte otäck alls faktiskt! Gillar bark och sånt...
*S*
Storsan skulle ju på möte med Mamsingens mamma ikväll - men hade fattat fel på tiden OCH hade ingen bil heller, så efter lite konfererande med Mamsingens svägerska så föreslog hon att Storsan stannar hemma och deltar i mötet per telefon istället... Hahaha!
Så Mamsingens svägerska räddade såväl sinnesfrid som nerver och lathet hos Storsan...
;o)

2008-03-09 @ 18:25:07
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Måste ju hålla med bullen här, man äter sköen inte halva saker!! Allt eller inget. så är det bara, Det är typ som att ta ett halvt chips. Det går ju verkligen inte för sej!

P.s.. kul att roa någon i min självömka när det vart som allra mest synd om mig ;)

2008-03-11 @ 07:53:53
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0