Annandagen

Så där.

Dator såväl som Internet-uppkoppling behagar fungera samtidigt idag!

image506

Storsan, Bullen, Illahyst och Mojjen har nyss kommit tillbaka från en lång skotertur med grillning och solsken. Härligt! Tyvärr blev Svåger J tvungen att jobba så han åkte hem igår. Ikväll kommer Olahyst med familj.
Kul!

Storsan och Bullen har haft flera fantastiska dagar - Mojjans goda mat, strålande sol och gnistrande snö, skoterturer och långpromenader. Storsan ska försöka lägga upp lite foton men kan erhmmm...
INTE garantera att det funkar!

Hoppas att påskhelgen har varit fin för er alla?

Mamsingen; hoppas att din J äntligen kommit tillrätta? Precis som du gissade knäckte Storsan din rebus direkt... Och Mojjan har planerat ett special-mail till dig - kommer inom kort! *S*

************************************************

Nähä. Nu har Storsan provat i en halvtimme... Inga bilder blir det!

*************************************************

Dagens citat från Ulle-Bullen:

Apropå de järv-slagna renar vi sett under skoterturerna - och att Ulle-Bullen och hans svärfar idag spanade med kikare mot kadavren och upptäckte 2 korpar som cirklade runt...

"Kolla!! Det är Hugin och Mumin som är ute efter ett skrovmål nu!"

*************************************************

Eeehhh... MUMIN - är inte det ett större, lite gosigare djur med grå päls och finlandssvensk brytning?

image505

På återhörande!

Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Väntar på specialmailet. Här snöar det för fullt, J hema, allt väl. Kramar från Mamsingen.

2008-03-24 @ 22:11:45
Postat av: kompis M

God fortsättning på påsken.
Vi har snö här med, fast inga mumin.....
Bara för att få lite medkänsla så kan jag tala om att min tandvärk frodas.
Jag ringde en gemensam vän och fick tag på en flaska whisky.
Det skhänns bättrre nuu.

2008-03-24 @ 22:25:57
Postat av: kompis M

Är det ok att vara sketfull på en måndag?

2008-03-24 @ 22:53:28
Postat av: BorisBorissa

Jag känner mig HÅGAD och jag VÅGAR. Möjligt att det var Hugin och Munin.
Mvh, Boris - Son av kung Bore.

2008-03-25 @ 06:19:59
Postat av: Storsan

Hahaha!!
Mamsingen; Vad bra! Och mailet skall försök-sändas ikväll... ;o)
Kompis M; Nääe!! Din stackare. Men om du tar hela flaskan lär du ju inte känna av någon tand alls - inte de friska heller? *S*
BorisB; Läste på text-tv om snökaos i götaland. Hur är det på öarna?
Kram på er alla!

2008-03-25 @ 09:10:27
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Laaarsson

hehe hade vart skitkul om det åkte runt ett mumintroll uppe i skyn HAHAHAHAHA

2008-03-26 @ 07:16:38
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

När sköen är ni hemma igentligen? Händer ju ingenting här nu ju :(

2008-03-27 @ 10:39:36
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

OHH VILKEN ROLIG DAG ni kommer få då.... NOT . Resa är hemskt. Men härligt med lite mer bloggande framöver :D Härligt att ni haft en go välfötjänst semester!! Nu är det min tur nästa vecka att få en lååååååååååååååååååååååååång ovillig semester =) men lite gött är det. hehe

Sno med en ren till mig please ;)
krma kraaaam mina favoriter

2008-03-27 @ 11:21:16
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0