Utmaning!

Storsan fick en utmaning av Gisan...

Trots annalkande värmeslag och NS så får man ju då göra sitt bästa!




****************************************


* Tre namn du går under:

Storsan, Kakaduan, Bäbisen

Samt Käring / Bajsunge / Domsalle / Illahyst n2 / Olahyst n2...
kärt barn har många namn säger de ju! *S*


* Tre saker som skrämmer mig:

Att något ska hända de jag tycker om. Att slösa bort livet och upptäcka det för sent.
Att bada där det mööööjligen skulle kunna finnas en haj...

* Tre saker som jag har på mig:

Tatueringar, trosor och glasögon
.
Storsan SA ju att hon håller på att få värmeslag!


* Tre sanningar:

Storsan tror på 'övernaturliga' fenomen som mediala förmågor och annat.
Storsan är övertygad om att vad du sår får du skörda - förr eller senare.
Storsan är också, i ärlighetens namn, något av en allt eller inget-människa oavsett vad det gäller.
Städning, jobb, godis - you name it! *S*

* Tre saker jag verkligen vill ha:

Ett långt och lyckligt liv ihop med alla nära och kära.
Lite extra pengar - att slösa upp eller använda klokt; beroende på dagshumör...
Men framför allt: ROLIGT!

* Tre bloggare jag skickar vidare dessa frågor till:

Storsan kan inte välja ut tre... (beslutsångest De Luxe)
så utmaningen skickas ut i cyberrymden till alla trevliga bloggare som Storsan känner!


Kommentarer
Postat av: Gisan

Rolig läsning :-) Du har en förmåga att få mig att le när jag kommer hit. Det är en fjärde sanning. Kramar...

2008-06-05 @ 14:33:24
URL: http://gisans.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Sol ute - men bokregn hos mig! Välkommen in och tävla om bra sommarläsning. Trevlig helg!

2008-06-05 @ 15:39:20
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: KaKbörken

hej där Storsan

kul att ses på Shop away from Home:)

ha en fin helg

kram

2008-06-05 @ 16:52:24
Postat av: mandelen

Jag ska anta utmaningen bums baberiba!

2008-06-05 @ 23:31:14
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0