Uppdatering

Aldrig får man vara riktigt glad!

Internetuppkoppling! Jajamen!

Telefon? Nix!

Signalerna går fram och telefonsvararen går på - men Storsan hör inget.

(Alternativet 'fel på telefonjacket' är ett betydligt trevligare scenario
än att Storsan plötsligt blivit stendöv)


Med andra ord alla trevliga människor därute; det är mobilerna som gäller fram till nästa vecka!

**********************************************************

För övrigt hade Storsan en trevlig gårdagskväll. Kompis M var här för andra kvällen i rad. I onsdags var endast Bullen kreativ - Storsan och Kompis M satt på trappan i det hemtrevliga skenet av en myggspiral och kom med uppmuntrande tillrop till Bullen. Igår tog Kompis M sitt ansvar och hjälpte Ulle-Bullen vara kreativ. Då stod Storsan själv för sittandet och tillropen. VAD de gjorde kan Storsan inte avslöja. Inte ännu. För Storsan vet inte om Mamsingens Peckis läser här?

Ikväll blir det partaj - på dansbanan.
En sjuk mängd människor kommer att samlas för att fira världens bästa Peckis!

**********************************************************


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaaa! Flaskpost :-D



Ha det så skojsigt ikväll!!

2008-06-27 @ 12:12:25
URL: http://livstankar.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Då var det dags för fredagstävling igen på charlotte.nu! Välj om du vill vinna läsgodis eller luktegott. Trevlig helg!

2008-06-27 @ 14:34:57
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: olahyst

Åh, vad kul när man vet något som inte "födelsedagsbarnet" vet! Ha så kul och gratulera från mig. Skicka bilder!

Kram

2008-06-27 @ 15:27:00
Postat av: Laarsson

haha det böevb allt ett rejält antal storsansvep igår ändå...... Men det får jag fanemej lida för idag. Ont överallt mendet var totalt värt:) men ingen killefick jag pussat :( kan inte med attsmitta ner någon jag inteens känner hahah..Nu skajag ut ochleta efter den jäkeln somsmitta ner mej :P haha EN DEL att gå igenom haha.

Kört hårt ikväll nu puuuuss

2008-06-27 @ 15:49:27
Postat av: Sunlinda

Jag kan ta hand om din hörsel, ge dig rabatt på hörapparat och lära dig mer teckenspråk, om det inte är telefonjacket det är fel på ...S



Kram o trevlig helg

2008-06-27 @ 19:27:19
Postat av: Ida

Jaså? Där ser man! Ja just det, du kom ju norrifrån från början visst var det så..?



Hoppas ni får en rolig kväll! :)

2008-06-28 @ 08:38:57
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Kompis M

Klockan är 11 nånting och vi saknade dig på lokala puben.

Krya på dig gumman, så hörs vi snart.

Det svängde bra om bandet ikväll ska du veta!

Puss, eller nej förresten. du är ju magsjuk.

En klapp på ryggen får det bli. Klapp,klapp.

2008-06-28 @ 23:46:55
Postat av: Gisan

Aldrig får Storsan vara riktigt glad... Du får nöja dig med att prata med dig själv så länge. Vilket borde vara nog så förnöjsamt med tanke på din humor ;-) Kramar...

2008-06-30 @ 07:49:15
URL: http://gisans.blogspot.com
Postat av: Kalle

:-)

2008-06-30 @ 17:41:31
URL: http://karlerik.blogg.se/
Postat av: emm.

Älskade extramamma.. Den bästa en vild, trottsig tonårstjej kunde få.!

2008-06-30 @ 22:16:58
Postat av: mandel

Underbara, fina Storsan <3

2008-07-01 @ 09:07:20
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Linda

Miss you!

2008-07-01 @ 11:38:08
URL: http://livstankar.blogg.se/
Postat av: Pecialen

Älskade vän :-(

2008-07-01 @ 13:51:19
Postat av: Sunlinda

Älskade vän, varför....

2008-07-01 @ 16:13:37
Postat av: Laaaarsson

Storsan ??

2008-07-01 @ 17:09:02
URL: http://bestick.blogg.se/
Postat av: Kalle

Älskade älskade störtsköna Storsan, varför just du, varför just nu, mitt i livet? Mitt hjärta gråter, när du denna värld förlåter, denna underbara, men ack så grymma värld.

Som aldrig aldrig aldrig blir densamma utan dig! ;-(

Lilla goa du ;)

2008-07-01 @ 17:12:00
URL: http://naturnytt.blogg.se/
Postat av: Laaaarsson

Du kommer vara den finaste ängeln däruppe såsom du var den finaste människan här! Kommer aldrig glömma dig... otrolig saknad :(

2008-07-01 @ 20:56:30
Postat av: Anna

Den bästa svägerskan någonsin med det största hjärtat, det finns inte ord som kan beskriva hur mkt jag saknar dig! Sov gott..

2008-07-01 @ 21:06:20
Postat av: Anna

Älskade vän, livet blir inte det samma utan dig.

Saknar dig och jag vill bara skrika varför !!!

2008-07-01 @ 22:05:20
Postat av: mamsingen

Älskade Vän....tar en dag i taget....varit hos din älskade Moja i dag, klarar hon så klarar jag, du fattas mig.

2008-07-01 @ 22:22:41
Postat av: kakburken

Detta är inte sant...får inte vara sant...

borta..?? mitt i livet.??

det är en mardröm o snart vaknar jag....hoppas...

2008-07-01 @ 22:48:53
Postat av: Duvan

Älskade vän.

Var ej rädd för mörkret

ty ljuset vilar där.

Det finns ej några stjärnor

där intet ljuset är.

2008-07-01 @ 23:31:32
Postat av: Sunlinda

Älskade Storsan!

Kan bara säga varför????

Du kommer att lämna ett enormt tomrum efter dig och mina tankar går till dina nära och kära.

När Engla dog uppmanade du oss alla att tända två ljus i fönstret en kväll klockan 21.

I kväll klockan 21 brinner det två ljus i mitt fönster, och de brinner för dig Storsan.

Puss och Kram för alltid!

2008-07-02 @ 08:30:30
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Kompis M

Ikväll tar jag ett glas vin lite ostkrokar slänger mig i soffan och tänker på dig.

2008-07-02 @ 10:39:28
Postat av: Karin

Om det finns någon rättvisa har du fått det finaste sommarmolnet att vila på. Om det finns någon rättvisa sjunger de bästa änglarna för Dig. Om det finns någon rättvisa har Du fått bästa sängen att sova i. Saknar Dig och förstår ingenting.

2008-07-02 @ 11:25:22
Postat av: emm.

De gör ont, så fruktansvärt ont.. När ska de sluta göra ont? Du och alla dina närmaste finns i mina tankar, dygnet runt. Men alla kommer bli okej, för underbara du kommer vaka över de dina och se till så att de blir okej. Och de fortsätter jag att tro på. Tack för allt.! Du är älskad och saknad.

2008-07-02 @ 11:41:57
URL: http://ins3cure.blogg.se/
Postat av: Ann

Kan inte fatta, förstå...

jag saknar dig så...

Ditt skratt, den glädje du spred samt att du alltid fanns med en hjälpande hand, ett större hjärta än ditt kan ingen annan ha...

Kramar till dig och dina

2008-07-02 @ 12:55:52
Postat av: Petro

Du fattas mig!!

2008-07-02 @ 15:59:54
Postat av: beccaq

Ett sista mötti härs!



Kram vännen, fattar inte...



Puss och kram!

2008-07-02 @ 17:24:25
URL: http://beccaq.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag ser dig när jag blundar,

jag ser dig när jag ser,

jag ser dig när jag sover,

men jag ser dig aldrig mer

VARFÖR?

2008-07-02 @ 20:23:30
Postat av: Ellen

Hörde det pa ryktes väg, men ville inte tro pa det. Du som fragade senast förra veckan om vi kommer ses nat i sommar (dvs. om jag kommer till Sverige i sommar). =/

Fattar ingenting...



kram pa dig

2008-07-02 @ 21:33:53
Postat av: Ullebullen

Jag tänker och gråter med er alla våra vänner, mina och Storsans, både i verkligheten och i cyber-rymden !

Hon var en otroligt skön och underbar människa som jag fått tillbringa 12 alldeles fantastiska år med.

Hon stod alltid upp för de som var utsatta och de som hade det besvärligt på olika vis.

Jag Ullebullen (Hennes Make) kommer att skriva lite här / alternativt (Ett förslag jag fått slå ihop min och Storsans blogg och berätta lite om våra bravader och strapatser vi råkat ut för i livet. Det kommer att dröja några veckor dock men ändå, jag skriver här för att jag har empatier för era känslor och känsloyttringar som ni visar här.

Många tack och varma kramar till er alla !

UlleBullen.

2008-07-03 @ 00:02:00
URL: http://ullebullen.blogg.se/
Postat av: Olahyst och Illahyst

Vår älskade syster är borta och vi har gått sönder! Det gör så ont i hela kroppen och vi vill inte förstå att det är sant. Tack alla som tänker på oss!

2008-07-03 @ 09:54:31
Postat av: Malin

Du är borta. Min älskade och närmaste vän.



Vi älskade varandra och sade det till varann, varje gång vi träffades och varje gång vi talade med varandra i telefon och i mail. Du visste hur mycket du betydde för mig och hur älskad du var, den vetskapen är det enda som kan trösta mig i de svåraste stunderna nu.

Men du, vi brukade ju skoja om hur vi ska sitta på "hemmet" tillsammans och minnas allt tokigt och roligt vi gjort i livet, drickandes vin och med intentionen att leva livet fullt ut in i det sista! Du har försvunnit för mig och har lämnat mig halv. Jag känner mig ensam, vilsen och rädd. Mitt hjärta vet någonstans att det är sant för jag känner att det är krossat i miljoners miljoners bitar, men min hjärna vill inte förstå. Jag vet inte vad jag ska göra utan dig?!?!?



Jag har alltid varit trygg i vetskapen om vi har varandra och mitt behov av dig har alltid funnits kommer aldrig att försvinna. Avstånd i mil, tid och situation har inte varit betydande, vi har alltid varit närvarande för varandra, i själ och hjärta. Trygghet som du i livet gav mig måste jag nu försöka finna i mina minnen av dig och jag vet inte hur jag ska orka vara utan dig.



Jag tänker på alla som var nära dig...men allra mest tänker jag på er som var de mest älskade; Bus, mamma, pappa, systrarna och era närstående. Jag delar er smärta, sorg, saknad och gråt. Ingenting kan nu någonsin bli helt bra igen.



Min mest älskade vän, du har lämnat ett enormt tomrum i mitt liv och ett hål i mitt hjärta.

Bobbis, jag kommer att sakna dig och älska dig alltid, alltid...

Din Malin

2008-07-03 @ 14:56:25
Postat av: Anonym

Vad är det som har hänt?

2008-07-03 @ 17:25:48
Postat av: Gunnel och Jan-Christer

Våra varmaste tankar.

2008-07-05 @ 12:04:55
Postat av: Bisabet

Älskade kusin, saknar dig så

2008-07-05 @ 21:55:19
Postat av: Laaaarsson

<3 <3

2008-07-07 @ 11:45:09
URL: http://bestick.blogg.se/
Postat av: mamsingen

Hej, Anna! Ulle-Bullen har ont i ryggen, svårt att gå. Ta med dig eran mamma och broder M och åk till Ulle-Bullen när broder M kommit hem. Hälsningar Mamsingen och Duvan.( Hör av dig till Ulle-Bullen ang. detta.)

2008-07-09 @ 18:31:36
Postat av: Anna

Mamsingen: Är det Anna = lillasyster du menar?

2008-07-09 @ 18:47:50
Postat av: mamsingen

Ja det är det.

2008-07-09 @ 19:09:36
Postat av: mamsingen

Alltså; Ulle-Bullens lillasyster.

2008-07-09 @ 19:47:43
Postat av: Anna

Jag har pratat med Ulle-Bulle

2008-07-10 @ 10:13:09
Postat av: mamsingen

Det är bra, Anna. Jag är säker på att ni löser det till det bästa, han behöver er nu, tänk på det. Att han kör ner är uteslutet. Mvh. Lena

2008-07-10 @ 11:50:18
Postat av: Anonym

Vad är det som hänt Strosan? Varför får man inget veta? Tänker på dig UlleBulle...Det e vi många som gör!

Kram

2008-07-10 @ 13:36:48
Postat av: Anonym

Vem frågar???

2008-07-10 @ 19:18:03
Postat av: Anonym

Vem frågar???

2008-07-10 @ 19:18:38
Postat av: Kalle

Det är skönt att veta att ni är hos ullebullen.

Och ni vet att jag bara är ett sms bort.

_______________

OCH DU SOM FRÅGAR HELA TIDEN!!!

1. Skriv vem du är.

2. Skriv din e-post.



eller mejla till [email protected], så ska jag skicka vidare till u-b.

_______________

kram.

2008-07-11 @ 08:33:42
URL: http://naturnytt.blogg.se/
Postat av: Olahyst och Illahyst

Hej Mamsingen och alla andra Storsans och Ulle-Bullens vänner!

Det känns skönt att veta att ni finns i närheten av Ulle-Bullen. Vi pratar med honom i telefon varenda dag men det är svårt att vara nästan 100 mil ifrån.

Kramar till er alla

Storsans olahyst Anna och Illahyst Eva

(Om ni vill något finns vi bara ett telefonsamtal bort, Ulle-Bullen har numret)

2008-07-11 @ 11:20:59
Postat av: Linda

Jag går in.... igen..

Hopp om att det ska komma ett inlägg från dig.

Att allt bara var en mardröm.



Kan inte sluta tänka på dig och dina.



Stor KRAM

2008-07-11 @ 11:44:30
URL: http://livstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, Olahyst, Illahyst och Mojan!

Hur har ni det? Här tar vi en dag i taget. Skönt att ni har varandra, är ni alla på ett ställe? Vi tar hand om Ulle-Bullen så gott det går, har bakat bröd till honom i dag, skulle gå till honom med det, men han var på "Home away frm home" sen till Stora samhället, men han kommer hit när han kommer hem. Hans rygg är bättre, skönt det, eftersom han snart ska åka långt. Tänker på er, bamsekramar till er alla!!

2008-07-11 @ 14:16:12
Postat av: Mamsingen

Kommentaren ovan är från mig, Mamsingen.

2008-07-11 @ 14:18:16
Postat av: Mamsingen

Kommentaren ovan är från mig, Mamsingen.

2008-07-11 @ 14:19:22
Postat av: Olahyst

Hej Mamsingen!

Här i norr tar vi också en dag i taget. Vi har varit tillsammans hemma hos mamma och pappa nu. Imorgon åker min son till några kompisar. Det blir skönt för honom att komma bort ett tag. Till veckan åker jag och Illahyst med familjer bort ett par dagar, främst för att barnen ska få lite andrum och "vanlighet". Mamma och pappa har fått lite färg på kinderna sedan vi kom hem, det är skönt att se och det går så bra som det kan gå.

Stora kramar till er alla

från Olahyst och alla andra uppe i norr

2008-07-11 @ 20:44:38
Postat av: Duvan

Hej på er alla, och även till dig som inte vill ge dej till känna. Dig tycker jag lagom om som inte har fattat någonting. Du kan sluta att fråga vad som har hänt nu, eller gör som Kalle bad om.

Olahyst, det var skönt att veta att det går, om man nu kan uttrycka sig så fast jag är säker på att du förstår vad jag menar.

Det är gott när man möter ullebullen och nisse the man i bilen vinkandes emot mig.

Han verkar ha en hel del att göra och arbete() är för många en bra terapi.

Själv har jag slut på tårar och känner mig bara så fruktansvärt tom. Saknar supporten som jag så många gånger har fått. Jag vill även i denna kommentar passa på att tacka alla som stöttar oss som stod storsan nära. Kram på er alla från duvan.

2008-07-12 @ 11:55:06
Postat av: mandel

Kramar till allesammans, ni ärså starka och modiga att man knappt kan tro det! <3

2008-07-12 @ 21:43:44
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: mandel

Du finns med mig varje dag. Jag känner att jag förlorat en av de allra viktigaste läsarna på min blogg... :-( Jag hoppas och tror att du har det bra nu. För oss har det bara blivit sämre... Kram på dig!

2008-07-18 @ 21:10:07
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: annemira/pecialen

Tillbaka på jobbet efter semestern där jag möts av ditt vackra och glada ansikte på bilden vi satt på bordet utanför expeditionen. Åh vad jag saknar dej min vän!

2008-07-21 @ 13:38:31
URL: http://annemira.blogg.se/
Postat av: Kalle

Det går inte länge mellan tankarna på dig Storsan, du skänkte mig/oss sådan lycka );



Du är för evigt en av mina/våra käraste vänner ;)



***

Vi ska alla dö, det VET vi,

det vi inte alltid vet är HUR vi ska leva tills vi dör, men DET gjorde du! och det GJORDE DU!



Kram ♥

2008-07-23 @ 23:16:09
URL: http://naturnytt.blogg.se/
Postat av: Anna

♥♥♥♥♥

2008-07-24 @ 11:44:40
Postat av: mandel

Grattis på namnsdagen :-)

2008-07-24 @ 17:36:09
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Duvan

Det har varit en solig härlig dag men den har varit tung.

Vi har idag planterat ett träd. Så nu är minnet av dig förevigat. I tankarna var vi med de dina i norr när vi gjorde det.Avståndet gjorde att vi fick ha en egen ceremoni här i byn. Vi har även sänt en bild till de dina, och att mamsingen inte är med på den beror på att hon var bakom kameran. Vi satte oss på terassen och tutade rödvin och smeden spelade musik av Björn J:son Lind och Janne Schaffer,

bl.a så skimrande var aldrig havet. Förutom musiken så kunde man för ett ögonblick ta på tystnaden.

Jag läste några ord som jag funnit, och man skulle kunna tro att du, älskade storsan, hade sagt de orden själv.De lyder.



Den dag jag går för att ej vända åter

Jag vill att ni minns mej precis som jag var

Det blir bara värre mina kära, om ni gråter

För ingen kan ändra det öde som vi har

Den dag ni står här och kanske mej saknar

Jag vill att ni lever och livslusten har

Mina älskade kära jag vill att ni vaknar,

och lever de dagar den tid ni har kvar.



Nu får du vila i frid, och vi vet, att du vet, att du fattas oss. Kramisar från oss alla.

2008-07-24 @ 20:00:14
Postat av: mandel

Duvan, så vackert :-) Skönt att ni har varandra!

2008-07-25 @ 15:32:14
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Olahyst

En månad har gått och jag förstår fortfarande inte att det är verkligt! Kanske kommer jag aldrig att göra det....

Jag har lärt mig att kroppen kan producera otroliga mängder tårar men kanske behövs det för att jag ska ta mig genom detta!? Förhoppningsvis kan jag senare minnas dig med ett leende men just nu saknar jag dig med tårar som gör ont!

Jag älskar dig och saknar dig lillasyster!

2008-07-29 @ 12:21:33
Postat av: Bisabet

Älskade Kiki, det blev en fin dag trots allt det jobbiga när du kom hem till oss i norr så att vi kunde ta farväl av dig.



Tänker så ofta på dig, saknar dig så.



En ängel flög förbi mot himmelen så fri....



2008-07-29 @ 18:04:03
Postat av: illahyster

SAKNAR DIG!!! Älskar dig storasyster....

Kan ej fatta att jag aldrig mer får krama dig, skratta med dig, prata med dig

Älskar dig för evigt, din ea.

2008-07-30 @ 17:31:22
Postat av: Kalle

Jag åker ibland förbi ditt jobb och då kollar jag automatiskt om bilen står där.



nejvisstnej



Eller så loggar jag in och kollar om jag fått någon e-post eller kommentar på mina bloggar.



nejvisstnej



Du är så levande för mig, för oss alla.

vi saknar dig så!



Nu kramar jag dig med hjärtat, känner du?



;)

2008-08-04 @ 21:38:40
URL: http://karlerik.blogg.se/
Postat av: Mamsingen

Vi ska aldrig sluta prata om Kiki, på det viset förblir hon kvar på ett sätt. Jag pratar tom. med henne :)

Kram på dig, Kalle.

2008-08-05 @ 12:19:17
Postat av: mandel

Jag kramar också med hjärtat, så fint Kalle :-) Nej, tänka och prata och bevara :-) Kram alla!

2008-08-05 @ 13:20:59
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Charlotte

Kom tillbaka efter semestern och skulle kolla in en av mina absoluta favoritbloggar och så... jag är chockad och vet inte vad jag ska skriva. Bara att Storsan var en av de roligaste och bästa skribenterna jag sett i bloggvärlden och jag kommer att sakna hennes texter och kommentarer oerhört mycket!

2008-08-07 @ 16:38:31
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: mandel

Jag saknar dig... jag ser saker hela tiden som jag bara vet du bloggat om eller kommenterat... Jag vill inte då... jag vill inte behöva skriva ett typiskt "dethärkommerstorsankommentera"-inlägg och inte få den. :-( Jag försöker förmå mig att känna att du skriver den i hjärtat på mig, ibland går det ibland inte... Är det där vi ska bo nu? I hjärtat? Är det där vår lilla bloggfamilj ska träffas? Jag antar det. Jag hoppas det. Jag tror det. Du fattas oss kram

2008-08-12 @ 09:23:28
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Pecialen

Idag har vi haft minnesstund här på jobbet. Oh vad vi saknar dej... allihop!

Kram

2008-08-12 @ 09:44:06
URL: http://annemira.blogg.se/
Postat av: Laaaarsson

Saknar dig så mycket!!!!!!!!!!!!! :( :( :(

2008-08-12 @ 20:22:28
URL: http://bestick.blogg.se/
Postat av: Mamsingen

Har varit på Blueskväll på Bergstugan i kväll, saknade dig så in i bomben, det var ju du och jag som gick dit. Men jag tror du fanns där i alla fall, kram å dig Kiki. Det är bara för jävligt!

2008-08-17 @ 01:55:04
Postat av: illahyst

Älskar dig, saknar dig, längtar efter dig....

2008-08-18 @ 18:52:49
Postat av: Erika

Vi fann varandra, tappade varandra och började finna varandra. Tiden vi hade som de unga naiva tjejer vi var vill jag inte vara utan. Via dig fick jag även en extra familj som jag känner mig omtyckt av och tycker om väldigt mycket. Vi ska fånga känslan och inte tappa bort den, hålla kvar allt det fina och sålla bort onödigheter. Lära oss läxan att ta hand om varandra och inte låta saker vara ogjort. Kickilina vi hade det roligt, tokigt, skrattigt och gråtigt.

2008-08-20 @ 21:56:16
Postat av: Anonym

Vi fann varandra, tappade varandra och började finna varandra. Tiden vi hade som de unga naiva tjejer vi var vill jag inte vara utan. Via dig fick jag även en extra familj som jag känner mig omtyckt av och tycker om väldigt mycket. Vi ska fånga känslan och inte tappa bort den, hålla kvar allt det fina och sålla bort onödigheter. Lära oss läxan att ta hand om varandra och inte låta saker vara ogjort. Kickilina vi hade det roligt, tokigt, skrattigt och gråtigt.

2008-08-20 @ 21:57:30
Postat av: Erika

Vi fann varandra, tappade varandra och började finna varandra. Tiden vi hade som de unga naiva tjejer vi var vill jag inte vara utan. Via dig fick jag även en extra familj som jag känner mig omtyckt av och tycker om väldigt mycket. Vi ska fånga känslan och inte tappa bort den, hålla kvar allt det fina och sålla bort onödigheter. Lära oss läxan att ta hand om varandra och inte låta saker vara ogjort. Kickilina vi hade det roligt, tokigt, skrattigt och gråtigt.

2008-08-20 @ 21:58:33
Postat av: Erika

Opps kom visst åt knappen flera gånger;)

2008-08-20 @ 22:03:19
Postat av: olahyst

Åtta veckor....det känns som en evighet och på samma gång som en blinkning. Livet går konstigt nog vidare och det är vardag igen. Saknaden blir bara större och verklighetskänslan mindre fast jag vet att det är sant.

Älskade lillasyster............

2008-08-25 @ 09:20:13
Postat av: mandel

Jag saknar dig <3

2008-08-27 @ 12:17:12
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Kalle

Jag med <3

2008-08-27 @ 19:57:19
Postat av: Malin

Två månader har gått, vännen min. Jag kan inte säga att det känns lättare trots att tiden går. Det gör fortfarande lika ont, och jag saknar dig så oerhört mycket! Jag håller kontakt med Bus, för att han är min vän, men också för att jag vet att du hade vakat över min familj om det hade varit jag...Vi satt härom dagen och läste en bok som du gett barnen och Angelo frågade när du skulle komma och hälsa på nästa gång. Jag försökte åter förklara för honom att du är död och vad det, väldigt förenklat, innebär. Angelo säger "jo jag vet, men ska Kiki va död LÄNGE, mamma? Kommer hon hit sen?"... Det går inte en dag utan att jag önskar att du fanns kvar. Jag önskar att det vore såsom Angelo tänkte, att du kanske inte ska vara död så himla länge till och att du snart kommer hit igen! Du fattas mig så oerhört mycket, lilla gumman.

Varma stora kramar till mamma, pappa och systrarna med familjer från mej.

2008-08-31 @ 16:23:41
Postat av: Olahyst

Hej Malin och tack för kramen!

Ja, tänk om Angelo kunde ha rätt..själv tänkte jag samma sak häromdagen: Nu är det nog, nu får det gå över och Kiki kan komma tillbaka.

Så knäppt man fungerar ibland!?

Sköt om dig och din familj och en lika stor och varm kram till dig!

Anna

2008-09-01 @ 09:32:14
Postat av: illahyst

Hej och tack för kramen Malin!

Ja det är som ni skriver att Kiki kan komma tillbaka nu... går in här på bloggen varje dag och nästan väntar att hon skall ha skrivit ett nytt inlägg..

saknar saknar saknar saknar saknar saknar saknar min älskade storasyster

Varma kramar tillbaka!

2008-09-01 @ 21:37:33
Postat av: Pecialen

Varje dag sitter jag på jobbet och hoppas att få höra din glada röst som ropar på "Pecialen!" Men det är bara inuti mitt huvud jag kan höra dej. Saknar dej varje dag Pippi. Varje dag...

Kram

2008-09-01 @ 22:16:05
URL: http://annemira.blogg.se/
Postat av: Kompis M

Kiki kommer inte tillbaka, men vi är här nu.

Inatt drömde jag nåt,vet inte vad men jag hörde hennes skratt, eller asgarv: Ahahahahaaa...

det var nog en bra dröm.(ibland är det ju så, man vet att man drömde men inte vad.

Det som är Kiki mest för mig,(just nu) är hennes värderingar i livet.

Ta ingen skit!

Stå för vad du tycker!

Var rädd om dom som är dig nära!

Peace & Love



2008-09-04 @ 14:14:39
Postat av: Anonym

I kväll har jag tänt ett ljus för dej på din födelsedag. Jag saknar dej så, du fattas mej. Satt och tänkte tillbaka på alla gånger då vi har virat varandra, och många andra i vår vänkrets.Många roliga födelsedagskalas har vi haft. Kram och grattis min vän. Duvan.

2008-09-10 @ 21:40:57
Postat av: Ullebullen

Grattis på din födelsedag älsklingen min ! !

Har Gud samma favoritvin som Du har ? (Så att han inte nallar av ditt..:-)

Kramar hjärtat mitt ! !

Din Bulle...



2008-09-10 @ 23:10:01
Postat av: emm.

Grattis i efterskott.

Ullebullens kära bror M var på besök hos mej i förra veckan. Under en fika pratade vi mycke om dej och härliga minnen.. Du kommer aldrig lämna våra tankar och våra hjärtan. Saknaden försvinner aldrig. Varma höst kramar.!

2008-09-16 @ 11:13:39
Postat av: illahyst

Nu har jag bytt jobb som du tyckte jag skulle göra! Bra va! :) (fast det har du väl redan sett ;) )

saknar dig, älskar dig!!!



2008-09-24 @ 16:47:21
Postat av: annemira

Hej Pippi!

Just idag har jag tänkt alldeles otroligt mycket på dej. Kanhända för att jag just idag har behövt dina glada tillrop mer än annars. Just idag när jag har behövt det som mest, har jag känt din närvaro mer än på mycket länge. Saknar dej så mycket.

Din Pecialen

2008-10-03 @ 18:50:49
URL: http://annemira.blogg.se/
Postat av: Anna

Saknar min favoritsvägerska ♥

2008-10-26 @ 11:27:07
Postat av: Bisabeth

Lågan för Dig!



I mörkret jag tänder ett ljus för dig

för dig som inte längre Finns här



Ljuset det brinner bara för dig

för dig som nu långt borta är.



Jag tittar på ljuset som strålar och brinner

Ser dig framför mig genom tårar som rinner



Jag tänker på allt som inte blev gjort

för att livet gick ifrån dej alldeles för fort



En hälsning med kärlek jag nu till dig skänker

Genom ljuset som strålar gnistrar och blänker



Hoppets låga den får aldrig försvinna

så mitt ljus för dig ska alltid få brinna.



Saknar dig så mycket.....

2008-10-31 @ 16:02:11
Postat av: emm.

Idag var jag på buskis, solsting & snesprång, med bland annat han Jojje om de är så han kallas? Han var självklart beeeevbäjaen.. så klockrent och när han första gången utbrast tooodeee, trängde en tår upp och jag såg ditt ansikte framför mej, hörde dej upprepa de i mitt huvud och hur du skrattade så åt de.. sen log jag varmt. saknaden är stor. Varma frostkramar. /skitungen.

2008-11-01 @ 22:03:06
URL: http://ins3cure.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag saknar dig oändligt.

Kiki, jag hittar ingen tröst i alla mina fina minnen av dig. Allt blir bara svart, allt gör ont, när jag tänker på dig. Inget är som det ska vara längre. Utan dig. Jag är utan dig! Det är som om jag har gått vilse i sorgen och inte hittar vägen som leder framåt.

2008-11-11 @ 00:55:03
Postat av: illahyst

Mina ögon kan tindra



Mina läppar kan le



Men sorgen i hjärtat



Kan ingen se



Saknar dig så det gör ont...... älskar dig!

2008-11-21 @ 13:06:56
Postat av: olahyst

Har haft en period när jag tänkt och längtat mer än vanligt efter dig, Kiki. Tänkte skriva några fina rader som talar om hur det känns men det behövde jag inte eftersom illahyst satt på pränt precis det jag ville säga!!!

Jag hittade en annan dikt som jag känner kan ge lite styrka i sorgen och jag hoppas att någon annan också kan stärkas av dessa ord:





Bortom överlevnad



Du kan gråta varje dag över att hon är borta.



Eller du kan le för att hon har levt.



Du kan sluta dina ögon och be att hon kommer tillbaks.



Eller du kan öppna dina ögon och gråta över att hon lämnade dig.



Ditt hjärta kan vara tomt för att du inte kan se henne



Eller det kan vara fullt av den kärlek du kände och



glädjen över att du har känt henne.



Du kan vända dig från morgondagen och sörja gårdagen



Eller du kan vara lycklig imorgon för att hon var en del av ditt liv igår.



Du kan komma ihåg henne med ledsamhet över att hon är borta.



Eller du kan ära hennes minne och låta det leva vidare



Du kan gråta, stänga din själ, vara tom och vända ryggen mot livet.



Eller du kan göra det hon ville - Le, öppna dina ögon, älska och gå vidare.



Kiki, jag saknar dig och älskar dig och jag lovar att försöka le och öppna mina ögon men det är så svårt! Stor kram från din storasyster!

2008-11-22 @ 15:24:38
Postat av: Lena

http://se.youtube.com/watch?v=iAFkqB0BVGI&feature=related#

2008-11-28 @ 23:30:27
Postat av: emm.

Jag vet att du redan vet. Men vill ändå göra ett uttalande om de. -Ja.! Jag är gravid. Har gått 20 veckor exakt idag. Så nu är jag minst sagt halv vägs. :) Influensan har slagit mej hårt i denna veckan också. De gör inte allting lättare för tillfället, men de kommer ordna upp sej. Saknar dej Kikki önskar att du fanns bland oss och att jag kunde visa min streckade mage för dej. Ibland saknar jag ord för. . . . du förstår.

Varma kramar.

/emm.

2008-11-29 @ 11:28:37
URL: http://ins3cure.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack Anna för dikten. Den hjälper mig mer än du kan tro... Hoppas ni mår bra. Vi har varit sjuka men börjar nu blir bättre. Kramar till er alla från mej, och hopp om en God Jul! <3

2008-11-30 @ 12:51:51
Postat av: illahyst

Stora kramar till er alla!

Lena- Vilken Fin sång!

Malin-Krya på er!

Hoppas ni alla får en trevlig jul.

Kram från lillasyster Eva

2008-11-30 @ 17:09:26
Postat av: Lena

Ja, visst är den fin? Jag hörde den i somras, första gången jag var "ute offentligt" bland folk. (Sedan det hemska hänt) Emil spelade i Töcksfors. Där var även andra framträdanden, och en kille sjöng den här. Det var som om han sjöng åt mig till Kiki. Den gick rakt in i hjärtat, i bland undrar man om någon däruppe har ett finger med...Kramar, Lena.

2008-11-30 @ 22:12:40
Postat av: Ann

I dag tänder jag ett ljus för dig på jobbet, du med oss i tankarna extra mycket i dag Kiki.

Vi saknar dig

2008-12-19 @ 07:18:04
Postat av: mandel

Ja, God Jul på sig. :-)

2008-12-24 @ 21:53:22
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Olahyst

Älskade, älskade lillasyster!

Saknar dig så att det gör ont!

2008-12-30 @ 14:28:10
Postat av: Lix matte

Neeeej! Och jag som kikade in här för att få bli glad...

Jag kände inte Storsan personligen men hon fick mig alltid att skratta (och som jag förstått; även IRL var hon en sån där härlig människa).



Jag är sååå ledsen, världen har förlorat en värdefull komponent.



Massor av kramar till er som är kvar med sorgen...

2008-12-30 @ 23:46:03
URL: http://lillelix.wordpress.com
Postat av: illahyster

Älskar dig!

Saknar dig.... igår tänkte jag ringa dig men i samma stund som jag tänkt det så kom jag på att du ej har någon telefon!



Nu blir det ett nytt år och jag hoppas att det blir ett bra år.



Älskar dig storasyster, många stora kärleksfulla kramar och pussar skickar jag till dig...

2008-12-31 @ 10:00:30
Postat av: pecialen

Saknar dej Pippi <3

2009-01-30 @ 06:43:38
Postat av: Anna

Saknar dig mer än någonsin ♥

2009-02-19 @ 10:21:39
Postat av: beccaQ

Nu när jag är tillbaka hemma så känns det verkligen av att du inte är här...



Saknar dig!



Mötti härs.

2009-03-12 @ 17:22:44
URL: http://beccaq.blogg.se/
Postat av: Kalle

Ibland när jag "spammar" om något nytt roligt på någon av mina bloggar.., så råkar jag oftast få med din e-postadress, och då får jag hoppa tillbaka och radera. jag kan inte beskriva med ord hur ofattbart levande du känns. jag saknar dig.



Nej det är klart att jag inte tatt bort adressen från kontakterna fatta'ru väl ♥

2009-03-16 @ 23:15:20
URL: http://naturnytt.blogg.se/
Postat av: mandel

...och jag saknar dig. Fina fina fina du. Du är så närvarande men så långt bort! Är det du som är vårvinden? Stjärnorna?



Jag vet bara att du är något vackert.



Fina fina du... tänk så många sådana här kommentarer jag skrivit och bara suddat bort. Kanske den här också, jag vet inte. Men det kanske du gör.



Det måste ju bara vara så.



Kom tillbaka... Snälla, fina du :-(



<3

2009-04-07 @ 23:08:16
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Olahyst

Älskade lillasyster!



Du fattas mig så otroligt mycket. Jag tänker på dig varje dag och hoppas att du har det bra. Älskar dig, nu och för alltid!



Nästa rum



Döden betyder ingenting...

Jag har bara slunkit iväg in i nästa rum.

Jag är jag och du är du.

Det som vi var för varandra, det är vi fortfarande.

Kalla mig mitt gamla vanliga namn,

tala till mig på det lättsamma sätt

som du alltid gjorde.

Använd inte något annat tonfall,

tvinga dig inte att se se högtidlig och sorgsen ut.

Skratta, som vi alltid brukade skratta åt

de små skämt som roade oss båda.

Be, le, tänk på mig,

låt mitt namn alltid vara det vardagliga ord

det alltid var,

låt det sägas utan särskild innebörd,

utan någon skugga som faller på det.

Liver betyder detsamma som det alltid gjort.

Det är likadant som det alltid varit,

livet går alltid vidare.

Varför skulle jag inte finnas i tankarna

för att jag inte finns inom synhåll?

Jag väntar på dig,

för en tid, någonstans mycket nära,

alldeles om hörnet.

Allt är bra.

2009-06-10 @ 18:36:07
Postat av: illahyst

Saknar dig så mycket!!!

Så fin dikt Anna skrev till dig!

Ja,jag vet att vi kommer att ses....

Älskar dig

/Ea

2009-06-16 @ 11:19:39
Postat av: illahyst

Saknar dig!

Vilken fin dikt Anna srev till dig!

Ja, jag vet att vi kommer att ses igen....

Älskar dig!

/Ea

2009-06-16 @ 11:22:54
Postat av: Malin

O Anna vilken vacker dikt, och så sanna ord. Tack för den, fina du!

Jag saknar dig så Kiki och tänker på dig mycket. Jag önskar ofta att du ska vakna upp och leva igen; jag vet att det är barnsligt och ganska knäppt och att det inte kommer att hända, men jag gör det ändå!! Du skrattar säkert nu och tänker att det är ju precis som jag är.. "lite knäpp och barnslig" hehe :-D



Jag vill önska er alla som på ett eller annat sätt kände Kiki en trevlig, solig och glädjefylld sommar.

Stora kramar från Malin

2009-06-17 @ 13:48:24
Postat av: Ann

Saknar dig ♥

2009-06-29 @ 09:15:51
Postat av: Olahyst

Ett år sedan du lämnade oss!

Älskar dig, saknar dig..så mycket!

Pussar o kramar från storasyster

2009-06-30 @ 10:32:27
Postat av: Olahyst

Ett år sedan du lämnade oss!

älskar dig och saknar dig så oerhört

Pussar o kramar från storasyster

2009-06-30 @ 12:57:15
Postat av: olahyst

Ett år sedan du lämnade oss!

Jag älskar dig och saknar dig!

Puss o kram från storasyster

2009-06-30 @ 12:59:48
Postat av: annemira

Saknar dej min vän <3

2009-06-30 @ 14:47:48
URL: http://annemira.blogg.se/
Postat av: mandel

<3

2009-06-30 @ 16:22:42
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Karin

Idag känns det väldigt påtagligt att du är borta och att det har gått ett helt år. Kram och puss och allting annat som går att skicka genom himlen till Dig från mig.

2009-06-30 @ 23:02:44
Postat av: Petro

En ängel flög förbi, mot himelen så fri,men hon lämnade sitt leende på vår jord!

Som en sol som värmer oss, som ett himmels stjärnebloss, så vi kan betrakta livets skeenden med en tro att

kärleken är!

Puss och kram min älskade vän!

2009-07-01 @ 23:33:42
Postat av: kalle

ser du nå'n me liten näsa?

försök å få autograf.



Puss och kram ♥

2009-07-08 @ 09:51:00
Postat av: mandel

Så var jag här igen då :) <3

2009-08-19 @ 00:45:34
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Kalle

Jag ska gå på ÅGY igen <3

2009-08-19 @ 19:46:13
URL: http://karlerik.blogg.se/
Postat av: Olahyst

Saknar dig!

2009-08-28 @ 15:35:49
Postat av: annemira

Grattis på födelsedagen <3

2009-09-10 @ 06:43:51
URL: http://annemira.blogg.se/
Postat av: illahyst

Saknar dig!! Älskar dig!

Pussar från lillasyster E

2009-09-10 @ 08:50:12
Postat av: illahyst

Saknar dig! Älskar dig!

Pussar från lillasyster E

2009-09-10 @ 09:16:22
Postat av: Olahyst

Pussar o kramar från storasyster

Älskar dig!

2009-09-10 @ 10:56:17
Postat av: mli

Att din blogg finns kvar!

Du lär kanske minnas mej.. Förr hade jag www.mirabile.blogg.se ;)

I´m back! :)

2009-10-01 @ 20:10:59
URL: http://itsnotalright.blogg.se/
Postat av: illahyst

Saknar dig!!!!

Mina ögon kan tindra mina läppar kan le men sorgen i mitt hjärta kan ingen se...

2009-12-21 @ 11:52:19
Postat av: Olahyst

Du fattas mig..

2009-12-23 @ 10:34:51
Postat av: Malin

Du fattas mig så mycket Kiki. Jag önskar att jag slapp vara utan dig. Åh som jag saknar dig. Idag var en tung dag, jag har tänkt på dig mycket. Jag undrar om du finns någonstans och fortfarande tänker alla bra Kiki-tankar, om du kan se oss här, här där du inte är.

Sänder tankar till er alla som också älskade Kiki.

Kram från Malin

2010-01-21 @ 00:07:47
Postat av: Duvan

Det betyder inte att man har glömt, eller att saknaden efter dej inte finns, bara för att man inte kommenterar längre. Ibland gör det fruktansvärt ont, och alla obesvarade frågor finns kvar. Önskar att du har det bra där du är. Vissa stunder känns du väldigt nära Kiki! Jag hoppas vi ses någon gång, vi var liksom inte färdiga med varandra vi i gänget. Det finns så mycket kvar att ge och att få!

2010-02-12 @ 09:54:57
Postat av: Olahyst

Önskar att jag kunde tala om för dig hur glad jag är men jag hoppas att du vet ändå!

Älskar dig, Alltid

2010-04-21 @ 11:44:14
Postat av: Olahyst

Älskade lillasyster!

Förstår inte att två år har gått. Saknar dig så!

2010-06-30 @ 08:26:32
Postat av: Annemira

<3

2010-06-30 @ 10:38:33
Postat av: illahyst

saknar dig så älskade syster!!!

2010-06-30 @ 15:22:44
Postat av: Olahyst

Snart din fördelsedag. Önskar så att jag kunde komma och överraska dig precis som du gjorde när jag fyllde 40!

Älskar dig!

2010-09-09 @ 09:28:14
Postat av: illahyst

saknar dig så det gör ont...... älskar dig syrran!!! puss

2010-10-15 @ 20:01:51
Postat av: mandel

Du fattas mig... <3

2010-10-30 @ 23:03:11
Postat av: Malin

Hej alla i familjen! Jag vill önska er alla en fin och mysig jul, lite så här i förskott. Hoppas att ni kan samlas och fira jul tillsammans. Tänker mycket på er. Och på Kiki.

Stora kramar från Malin

2010-11-27 @ 18:32:50
Postat av: illahyster

Hej Malin!

Jo vi skall vara tillsammans hos mamma å pappa för att fira jul, bli mysigt! Hoppas du och din familj oxå får en underbar jul!! :)

Stora kramar från Eva

2010-11-29 @ 09:38:54
Postat av: Olahyst

Hej Malin!

Som Eva redan svarat ska vi vara tillsammans julhelgen och det känns skönt. Hoppas att du och familjen mår bra! Ha en riktigt bra jul och sköt om dig!

Kramar från Anna

2010-12-07 @ 15:48:41
Postat av: Olahyst

<3

2011-05-18 @ 11:10:18
Postat av: illahyst

saknar dig...puss

2011-05-20 @ 19:28:23
Postat av: annemira

<3

2011-06-30 @ 10:42:18
Postat av: illahyst

saknar dig syrran <3

2011-10-31 @ 10:05:16
Postat av: Olahyst

Saknar dig så otroligt! Kram o puss <3

2011-12-08 @ 15:28:16
Postat av: mandelen

Kom ihåg mig står det med ett frågetecken när man ska kommentera. Klart jag gör. Jag kommer ihåg dig typ nästan jämt <3

2012-11-16 @ 12:19:20
Postat av: illahyst

på söndag är det 5 år sedan du lämnade oss...saknar dig så mycket! önskar så att du fått träffa vår lilla Linnea som du blivit moster till <3 hon har fått ditt namn! :D
älskar dig, saknar dig puss puss puss

2013-06-25 @ 20:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0