Storsan på djupt vatten!

Inspirerad av det tidigare inlägget vill Storsan bara visa upp följande pärlor...

Dagens Outfit:

image261

*
Urtvättade gympabyxor med för korta ben (minns inte var hon köpte dem...)
Långärmad tröja anno 1842 (vintage!!)
DUBBLA raggsockor (pga golvkallt hus byggt 1905)


Dagens inköp:

image262

*

Nya boxerkalsonger till Ulle-Bullen. (INTE från NK!)
(F*n vad de ser stora ut!!)

image267


Dagens Modetips:


image263

*
Spara såväl tid, besvär som pengar!
LÅT BLI att raka benen - slipp strumpbyxor under vintern!


Dagens Inredningstips:

image264

*
OM
ni ska göra en större hall av ett tidigare skafferi är det
ovärderligt att ha en stor köksbänk under vilken man kan stuva
in allsköns bråte under tiden - typ 3-7 månader!



Dagens Frukost:


image265

lätt, luftigt, ... RÄTT!

Storsan tycker det är viktigt att duka fint och med känsla -
ÄVEN om man är ensam som äter!

(Ulle-Bullen hade redan åkt innan
Storsan hade masat sig upp...)


*******************************************************************

image266


Kommentarer
Postat av: Ida

Ooh vilka tjusiga ben! ;) Jag rakar inte heller benen under vintern faktiskt, blir ju varmare så ;)

Hehe ja sno den du..!
Okej, då tror jag det är Åsele du kommer ifrån..?!

2008-01-20 @ 17:40:30
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Självaste Pesan

Vill du vinna valfritt smycke värde 500:- från Kyss Johanna? Kom in och tävla.

2008-01-20 @ 17:44:37
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: illahyst

Muhhahahha
detta var kul!!! Jävlar vad håriga ben du har... ;)
puss

2008-01-20 @ 18:19:47
Postat av: Boris

Har ni alltid lika roligt hemma hos er?

2008-01-20 @ 18:47:22
Postat av: Boris

Nu när jag vet att mina kommentarer syns i bild så kan jag avslöja vilket sele Storsan kommer ifrån. Men nej. Vi låter det förbli en hemlighet. Jag vet även vem som döljer sig bakom ulle-bulle, mamsingen,duvan,k mfl. I bland känns det så skönt att sitta inne med alla svaren. Ps. Snygg vy över sjön på bloggens startsida.

2008-01-20 @ 18:53:48
Postat av: Boris

Jag glömde. Storsan kommer inte från Bärsele, så mycket kan jag avslöja.

2008-01-20 @ 19:00:46
Postat av: laaaarsson

Heellooo now im back på rikitgt!!!!!!!!!! saknat mej eller? ;) hehe DEN HÄR SIDAN HAR JAG FANMEEJ SAKNAT ALLTSÅ!!!
haha jag tror jag ÄLSKAR DEJ! gapgarvat mig igenom allt jag missat nu under helgen du är ju totalt freak. Tääänk om man kunde få sån frukosttallrik varje dag alltså! drömmen . ursnyggt också ;) och världens snyggaste outfit måstej ag säga också.
men fick ni någon stprm hos er eller?? här var det helt dött. iofs var jag ju i en hall hela helgen men det låg inga omkullfallande träd eller döda katter nåstans :P
wiiii jag är käääär i karl-petter i lets dance! Lyckades få se reprisen igår. awww. vem hejar du på då?

Aj jag är död nu, Tack att du tänker på mig haha
ärligtk, vill du bli min personliga livvakt? jag betalaaaaaaaaaaaaar!! bäst innan jag går sönder totalt.
Mår du bettre nu föresten ? lite vin hjälper ju alltid ;)
nä måste jobba...
ha en skitbra dag
pusselipuuussss

2008-01-21 @ 09:12:16
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Kalle

Åh! så snygga ben, mer hår än mig.., ja du vet fettceller innehåller östrogen.., men nu har jag i a f lite polisong, drömmer fortfarande om mustasch. liten, men bred...

såååå

-Varför har du så STORA ÖGON? undrar rödluvan...
-För att ögonsköterskan Pia i Sffle har haft nån kall ögondroppsvätska i dem och bedövat pupillerna så nu blir jag bländad och måste slita mig från datorn...
-å SEN ska jag äta upp dig!

2008-01-21 @ 19:34:23
URL: http://naturnytt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0