Spagettiarmar...

Så där ja...

Hemma igen efter årets första Box Combat-pass.

Guuud
!!

Storsan
trodde hon skulle kräkas snabbmakaroner på Mamsingen...

Storsan, Mamsingen och A körde "2 mot en" på grund av ojämnt antal. Funkade kanon - och eftersom man fick hålla mot två personer samtidigt var det duktigt tungt även när man var mitz-hållare. KUL var det också - vi skrattade allihop så att alla möjliga kroppsdelar gick fullständigt ur led. Nu har Storsan absolut INGEN kontroll över varken armar eller ben - 'spagetti modell överkokt' är en talande liknelse...

Apropå Mamsingens TV-Licens...

Storsan gick in på Radiotjänst i Kirunas hemsida - hittade detta:

'Avgiftskontroll 

Våra kontrollanter runt om i Sverige utför även allmän avgiftskontroll och kan när som helst utan förvarning besöka hushåll som inte betalar tv-avgift. Skillnaden är att vid skärpt avgiftskontroll har Radiotjänst möjlighet att använda pejlingsinstrument.'


Fyyy
...

En otäck liten farbror eller tant, helt klädd i svart, stod säkert utanför Mamsingens hus med en dylik pejlingsapparat - utan att Mamsingen anade ETT DUGG! 
image224


Kommentarer
Postat av: laaaarsson

Nu du storsan har jag lagt in ett inlägg till dig =) lyssna och " njut"
Tre grejer till: Din mammsing är störtskön,
the ark ska aldrig någonsin vinan ett pris
OCH man ska inte betala tvlicens ;) haha
Ljugning är en mycket bra uppfinning
have it najs
pussspuss

2008-01-11 @ 09:21:04
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: kalle

HA! box combat. var ä ni då?

ja du jag betalade inte licens när jag flytade till årjäng under ett par månader, fattade inte att jag hade EGET boende, knasbrajn.

sÅ fick jag ett brev; ÄHUM?
och då betalar jag. men så var ju julkalendern fin i år med,(utom sista avsnittet, sooooorgligt) OCH de avsnitt jag missade pg.a DÅLIG MOTTAGNING I TÖCKSFORS, grrrrrrrrrrr

DE FANNS JU PÅ NÄTET!
Yepyyy!

2008-01-11 @ 09:36:34
URL: http://naturnytt.blogg.se/konst/
Postat av: laaaarsson

hehe varsegod så jättemycket =)
visst var den skiiitbra ..ööhmm host,
hehe hade fint du med puss

2008-01-11 @ 11:24:04
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Charlotte

Man reagerar olika när man blir inpressad i ett hörn. En gång för länge sen ringde det på dörren och det stod en pejlare utanför dörren och frågade om jag hade tv. Ljudet från ett tv-program hördes högt och ljudligt i bakgrunden medan jag hörde mig själv säga med lugn röst: "Nej, jag har ingen tv." Han gav faktiskt upp och gick sin väg. Trevlig helg!!

2008-01-11 @ 16:53:54
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Mamsingen

Ha ha! Jag diggar dig också Laaarsson! Kram, Mamsingen.
PS! Bäbisen är hos grannen och tvångsmatas med 75000 sorters kakor. Ulle-Bullen lovat Bäbisen att hon kommer hem lagom till Let`s Dance. Ulle-Bullen: INGA OMSTÄNDIGA LÅNGA VIRRIGA UTLÄGG HOS GRANNEN! Då missar Bäbisen Let`s Dance. Då kan hon bli kinkig, och det vill du nog inte!!? Kramar från den numera ordentliga TV-licensbetalande Mamsingen...

2008-01-11 @ 18:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0