Homosex och trafikkaos

Storsan läste Aftonbladet. Hamnade rakt in i soppan om homoäktenskap.


"En man ska få gifta sig med en man och en kvinna med en kvinna.  Det föreslår en statlig utredning. I dag ska alla synpunkter i frågan ha kommit in, men regeringen är splittrad.
Kristdemokraterna är fortfarande emot en könsneutral äktenskapslagstiftning."


Surprise!


Men Storsan tyckte att det allra mest intressanta var att läsa vad andra bloggar skriver om saken... Efter att ha läst ett par av inläggen såg Storsan ut så här:


image208

Hon säger inget mer om saken men ett gott råd: In och läs!


Jo förresten - det måste hon visst.

Klicka på länken här så får ni läsa ett RELEVANT inlägg i ovanstående debatt. Storsan kan ju för nöjes skull citera de första raderna i dokumentet som handlar om hur smålurigt det kan vara med bokstavlig rådgivning utifrån bibeln:


"Öppet brev till [...] mot välsignelseakten av homosexuella. Jag har en del frågor [...] Jag tänker sälja min dotter som slav. (2:a Mos 21:7) Vad kan vara ett skäligt pris?"


image233


Och för övrigt:


Lång lugg skapar kaos i trafiken.


Och inte vilken lång lugg som helst utan KATIE HOLMES' långa lugg!

Herregud - kan inte människan bara klippa sig då?


Så att resten av världen

(...eller om det bara gällde USA...? Storsan vet inte...)

kan få slippa en massa onödiga trafikolyckor?!!


image232


Kommentarer
Postat av: Ida

Nej är ju snart bara 14 år tills jag är lika gammal, och tiden går fort ;)
Fab 4 är precis som Fab 5 fast de stylar om tjejer istället för killar. Rätt underhållande, men tyvärr verkar de inte visa det längre...

Äsch, man behöver inte ha hört den låten för att vara allmänbildad. I mitt tycke är den låten värdelös, och jag hade gladeligen sluppit höra den på radion 3 ggr om dagen...

2008-01-15 @ 16:42:42
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Laaaarsson Igen

Jag vääääääntar! ;D

2008-01-15 @ 16:45:25
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0