En liten, liten, liten...

...IRRITATIONSGREJ!!!!

Storsan har som vanligt surfat runt bland sina blogg-favvisar innan sängdags. Kalle, Bestick, Annemira, Charlotte, Hockey-frun, Carpe Diem... mfl. mfl. mfl...

Ser på Hockey-fruns blogg att hon efter dödshot har bestämt sig för att lägga ner sin blogg ett tag.

VAD ÄR DETTA!!??

OM Storsan gillar en blogg - FINE; fortsätt läs då!

OM Storsan INTE gillar en blogg - oxå FINE; SLUTA läs då!!

Hon ser det som ren TV-underhållning. Om ett program är bra - titta! Om ett program är dåligt - byt kanal!

Att spy ur sig en massa bajs s.k. anonymt på en blogg visar på en enorm mognad... NOT!!!!

Allvarligt talat!

Väx upp - sköt dig själv (och eftersom du uppenbarligen har fullt upp med det - skiiiit i andra!!)


HAR ALLA MÄNNISKOR I DETTA LAND VUXIT UPP UNDER EN STEN I SKOGEN!!??

Usch... Blir sååååå trött.

Måhända att Storsan inte gillar alla dessa modebloggar / "Jag är så bra för jag har en massa pengar-bloggar" / "Jag har en blogg för att jag är så mycket bättre än andra människor-bloggar" osv.

MEN:

...då kan väl för faaaan Storsan läsa en annan blogg då!!

Nu ska Storsan spy och sedan sova en stund.

Kommentarer
Postat av: Ida

Förstår inte heller varför folk lägger sig i så mkt..! Som du säger, är väl en sak om man verkligen ogillar en blogg - och slutar läsa den! Jag skulle aldrig komma på tanken att skriva en hatkommentar till någon. Allt handlar om avundsjuka, men personen ifråga vägrar erkänna det. Det är sorgligt.
Hockeyfrun skriver bra och roligt tycker jag. Är inte inne varje dag och läser, men de ggr jag gör det gillar jag det jag hittar. Nån har sagt att hon bara härmar någon annan. So what?! Låt hon göra det då! Bara konstigt att ingen säger att alla dessa modebloggare härmar varann....

2008-01-14 @ 23:47:44
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Bra att jag kunde göra någon glad :) Det är därför jag finns här i bloggvärlden, hehe. ;)
Nej men förstår verkligen inte mig på folk som inte har nåt roligare för sig än att klanka ner på andra. Har även hänt mig, dock inte på bloggen utan dessvärre i verkliga livet. Men då vet man iaf att man har ett mkt roligare liv än de som klagar.
Ha en bra måndagskväll du med! Eller måndagsnatt kanske man ska säga ;)

2008-01-14 @ 23:59:53
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Och roligt att du tycker min blogg är kul! :) Känner igen daaarling från var? Larssons kommentarer eller? ;)

2008-01-15 @ 00:01:04
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: kalle

♥ Åh, jaaaaa. jag står först bland favvisarna...

JA! fy! jag är såå rädd för sådant, fy!

2008-01-15 @ 14:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0