Brott och STRAFF!

Jaha.


Nu är det fredagskväll - Storsan känner sig apatisk och utmattad så hon skickade iväg
Ulle-Bullen och Nisse till vårt "Home-Away-from-Home" för en tacotallrik och en öl.


(Eller mjaaa... Ulle-Bullen ska ta en öl och en tacotallrik,
Nisse följer bara med...)


GÖTTMOS att vara ensam!


Apropå brott, 1:
"En rånvåg har slagit till mot Sverige i januari. Men det är en liten klick kriminella som står för rånen. - Det är en kärna på ett par hundra personer som vi vet är mycket aktiva, säger Thord Modin, chef för kriminalunderrättelsetjänsten på Rikskriminalpolisen."


Artikel.


Apropå brott, 2:
Storsan fick ett mail av Olahyst. I november stals en... BOB!! Ni vet en sådan där pulkliknande sak med sittdyna och två medar... Nu har Olahyst blivit kontaktad av två poliser som i slutet av januari fortfarande håller på och utreda detta brott.

Detta OERHÖRDA brott!

Olahyst
berättade redan i november att
"Neeejjj, den som ni tror har gjort detta var i samma stund närvarande på Olahyst's jobb".

Hjälper inte.

Polisen fortsätter att utreda.

Prioriteringsordning, någon?



Apropå Straff, 1:

Storsan har ju, som nämnts tidigare, EXTREM träningsvärk i ena skinkan efter gårdagens bowling. Nu har Storsan bara en fråga.

(Och den kom upp i morse när Storsan och
Mamsingen åkte till jobbet ihop)


De som tränar bowling aktivt - med andra ord på regelbunden basis -
HAR de en skinka som är mycket större och mer vältränad än den andra?



image283


Förresten känner Storsan ett socialt ansvar!

Här kommer ett par citat från "Hur man upprätthåller Galenskapen i livet":


Vid lunch, sitt i din parkerade bil med solglasögonen på.

Peka på förbipasserande bilar med en hårtork. Se om de saktar in.


Sök dig själv via växeln. Försök INTE förställa din röst.


Varje gång någon ber dig att göra något, fråga:
"Vill du ha ketchup till det?"


Ställ sophinken på skrivbordet med en lapp med texten: Inkorg


Avsluta alla dina meningar med: "I enlighet med profetian."


Fråga folk vilket kön de tillhör. Skratta hysteriskt när de har svarat.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja jag ser inte alls fram emot pimplingen... men vad gör man inte för kärleken? ;)

Haha är det sånt där du brukar göra på dagarna eller? :P

2008-01-25 @ 19:57:19
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Boris

Ang. brott. Är det så att den som begår brott även har brått. Åker man dit så hamnar man i fängelse, där kan man få cellskap av andra fångar. Hörde att man skulle bygga ut kumla så att det kunde rymma fler. HÄPP.

2008-01-25 @ 21:15:26
Postat av: Laaaarsson

Hhahaha får du träningsvärk i EN skinka när du spelar bowling?? hur sjutton lyckas manmeddet ?

Och sköen va lyxigt att KUNNA gå tidigare på fredagar, ratt vi kan det. Nedrans köksarbete :P blää
whiiii Löning idag ja, redan brännt 1700 spänn (OJSAN)
Och imorrn blir det ut ochsvira. Bäst att lämna kortet hemma då ;)
Du får haen jättetrevlig helg!!! sup inte lugnt.
Kraaaam kraaam

P.s Vill du ha ketchup till det? d.s

2008-01-25 @ 22:30:11
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

AHH NI ÄR UNDERBARA!!!!!!!!!!!!!!!!
sitter ni ochmyspysar med öl eller? drick lit åt mig försjutton gubbar då!
Här harmanbarasnus att försörja alla abstinenser med :(
Skall det vara ketchup till det ???
KARLGERAD?! aldrig hört talas om. Och ingen skit om min Karl-Petter! jag är rooookkär i han!! awww söööööööööööt.
Men nu när mitt hår ser ut som ett grisarsle lär jag väl aldrig få han :( buhu
Skall det vara ketchup till det ???

JASSÅ Storsan har en sån cool MCkarl ! det var grejer det, kvinnan kan ju ;)

SJälv har jah en sån där omnänd bob-karl här. (låtsas iaf)
Det är status hä nere i trakterna det!

Skall det vara ketchup till det ???

2008-01-25 @ 23:03:37
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

Pinsamt att behöva komma ut det men jag dricker inte öl!!!!!!!!!!!
Bara när jag ä riktigt full kan det slinka ner.. Jag kör på spriten jag ;)

HAHAHHA vi har en växel i handbollen som heter Petter-Niklas!! SNygg när någon ställer sig och skriker: PETTER-NIKLAS och viftar med nävarna mitt på planen HAHAHAHA
Vi är astuffa!

hmm njaa jag hoppar nog elvisfrillen.. kär nog på en BobMarley-variant tror jag. shiitt pungslag på K-P om han inte dregglar sönder mej då...

CHecka nu mitt beundrar blogginlägg till eder där uppe i sverige nu :)

Får det lov att varalite ketchup till ölen ?

2008-01-25 @ 23:37:24
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

HAHAHHA kanske jag tror nåååååågon kanske är lite berusad här kanske kanske
;)


Ha nu en skiiitnajjs helg båda två och knasa till det spå mycket jag kan så jag får mycket roligt att läsa på Måndag!!


Nu ska ett litet Bestick gå och sova,

Fullt ös medvetslööös. skåål alkohåååål .


Ja bless rasta fararaajj peache man inget stava kan nej inte ALfred i skalet med termosen.

Tjaaaaaaaaaa

Skall det vara Ketchup till det ?
Godnajt

2008-01-25 @ 23:56:28
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: BorisBorissa

Finns förmånga Boris på nätet. Jag byter identitet till BorisBorissa. Kan meddela att det regnar. Det är skönt när det kommer färdig-skottat då man har vinter-jour på jobbet.

2008-01-26 @ 09:20:21
Postat av: Ulle-Bullen

Varför skall regnet flytta när det Boris på samma ställe ??
Skall det månne flytta till Borås ?
Boris kommer att stanna kvar långt in på vårkanten eftersom han är omgärdad av Bo-ris, ett speciellt framtaget ris som har en osedvanligt värmeisolerande förmåga !
Lite förvånande också att Isen finns kvar då det smäl(l)t så mycket på nyårsafton ?!?
HÄPP .-)

2008-01-26 @ 09:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0