Bowling & pizza

Tjoho! Nu är arbetsdagen slut och Storsan ska samkväma lite med några jobbarkompisar. Trevligt värre även om hon vet hur förnedrande det kommer att bli... För vi ska bowla!
Sist det begav sig slutade ju Storsan på plats 11.

Av 12...

Men kul blir det tveklöst!


Efteråt blir det nog en pizza innan hemfärd.


Storsan är HUNGRIG!! Så hon kommer efter ett par timmars bowling alldeles säkert att sitta där vid bordet och knobba i sig pizza like there's no tomorrow... Hungrig som en varg - eller ha bordskick som en... en...

CYKLOPGRIS
!   

TRE ögon - för att se till att INGEN kommer närmare hennes pizza än 2 meter!
TVÅ trynen och munnar - för att riktigt hinna trycka i sig en baconpizza med extra ost och bearnaisesås...

...PÅ REKORDTID!


image279


image282
Storsan

"Kultingen, född i byn Huimen i Kina, har två munnar, två trynen och tre ögon. Defekten har gjort det svårt för kultingen att stå på egna ben utan stöd. Det är också svårt för den lille att få mjölk av mamma, så den har flaskmatats med välling - i båda munnarna - av ägaren Yang Qiaofen."


Artikel.


Trevlig kväll alla gosegrisar!


Kommentarer
Postat av: kalle

BACON-pizza???? njae?

2008-01-24 @ 18:05:27
Postat av: mandelen

Men 11 var väl jättebra? Vi kan alltid ha bloggfest hemma hos mig så kan vi bowla på nintendo wii-saken. Du skulle se hur graciös pecial-mormor var då hon rullade virtuella klot likt en balerina på banan. Ja, det skulle du ju kunna göra faktiskt, eftersom vi spelade in händelsen. :-) Jag själv? Nä, jag är mera pizza jag *sådetså*

2008-01-24 @ 20:44:23
Postat av: Gisan

Jag ska bowla imorgon med min Prins, Söstra mi och hennes Prins. Tror att vi mammor kommer få storstryk :-) Kanske pizza är rätt tröst/vinstpris efter. Tål att tänkas på. Kramar...

2008-01-25 @ 08:38:26
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: kalle

TÄÄÄÄÄÄÄVLING!

2008-01-25 @ 12:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0