All I want is your extra time and your...KISS!

Storsan är hemma igen - sitter vid datorn och försöker anpassa sittställning och annat efter sin sedan tidigare massakrerade vänstra skinka (bowling) och nu dessutom en fullständigt massakrerad HELKROPP. (Boxning.)

Snuvig, trött, less.

HUNGRIG!

Ska laga spagetti och köttfärssås snart men det behövs definitivt lite dator och lite TV innan... Och nu ser Storsan att hon faktiskt suttit här i en och en halv timme snart!

Storsan
LOOOOVAR att resa sig upp strax!

Var nyss inne på Mandelens blogg. Hur rolig som helst!

Hon berättade om sina engelskspåkiga barn och gav ett par pärlor till citat...

Bland annat:

"Jag vill kissa Markus!"

Innan Storsan avslutar söndagens bloggaktiviteter och istället beger sig ut till köket och spagetti-grytan vill hon bara ge ett par exempel på vad / vilka Storsan skulle vilja KISSA....



Storsan har sagt det förut och säger det gärna igen -
DEN MED SCHMÖÖÖR PÅ!!





Den me'!! (Fast han har SCHMÖÖÖRET själv!)





DEN behöver inget SCHMÖÖÖR alls!






Nisse-the-Man! Storsans bebis!
Kommentarer överflödiga...

image295



Och naturligtvis min alldeles egne, semle-försedde, gravt hårige Ulle-Bulle!

image294


PUSS på er alla därute!

/ Storsan



Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

heelllooo :D
nu är jag tillbaka igen! tar ju lite paus på helgerna hehe party party :)
Kom Bellen hem med någon ny mc nu då? hmm va sjutton dåligt väder här? Vi har aldrig dåligt väder här ;P

Att du ens kan se på fear factor . Blää jag spyr bara jag kollar på det där .lite djurplågeri det där oxkså när de käkar levande varelser! :(

och tack så mycklet för hårkommentaren, jag behöver allt stöd jag kan få i dessa tider, lipar varenda gång jag se mig i spegeln.

P.s PERSBRANDT??!! ööhmm host.

Skall det va grädde till det ?

2008-01-28 @ 10:31:07
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Storsan

HAHAHA!!!
Jatack - gärna en liten klick...
*S*
Välkommen tebax!

2008-01-28 @ 10:45:20
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0