Åååh, en dejt!

Storsan gjorde ett test:

"Vilken kändis borde du dejta?"


(Har ju en besynnerlig förmåga att hitta de mest udda saker)


Vid varje fråga eliminerades en kändis. (Se bild vilka som åkte ut...)


Man kan ju lugnt säga att känslorna vid varje eliminering inför VEM som uteslöts -

varierade mellan "Puuuh!!" och "Faen, då!"


Resultatet?

MARTIN STENMARCK!


(Hmmm...inte pjåkigt alls....)



image242



Persbrandt
åkte dock ut som nummer tre - efter att Storsan valt komedi som filmgenre.



SYYYYYND!!


image245


image243


DEEEN MED SCHMÖR PÅ!!


image246


Vill du kolla vem du är mest kompatibel med?


(Om utifall att, menar Storsan...?)


Klicka här.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det där ska jag absolut kolla! ;) För det testet jag gjorde var inte lika roligt..
Hur smakar mjöd egentligen? Det är väl typ.. vikingaöl? ;)

2008-01-17 @ 00:44:36
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Ja jag är vaken. Har helt vänt om dygnet nu, och borde vända tillbaka det..!
Va? Sålde de mjöd på Systemet?
Harmageddon?
kram

2008-01-17 @ 01:10:43
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Annemira

Pilutta dig, jag fick Micke Persbrant :-D

2008-01-17 @ 09:15:57
Postat av: olahyst

Då jag inte var riktigt nöjd med första resultatet....David Hellenius!?......gjorde jag om det och hoppades på Persbrant men icke sa nicke, det blev Stenmark och det får väl duga:o)
Puss o kram

2008-01-17 @ 10:07:17
Postat av: laaaarsson

Ojsan ojsan där fick jag en ny kommentar medans jag skrev en till dej =)
kul på jobbet eller?? på mitt är det döööött. tur det så kan man sitta här ;)


och tack för kryapåandet, DET BEHÖVS!! :(

2008-01-17 @ 10:28:57
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: illahyster

Jag fick Alexander Skarsgård.....inte illa inte illa

Men Persbrant hade varit snäppet bättre!:-D
Puss

2008-01-17 @ 17:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0