Å andra sidan...

Jahaja. Nu har Storsan haft sovmorgon. Sedan en massa tvätt, disk och BLOGG(ar)!
Har haft fullt upp - och dessutom är det ju Jerry Springer på TV...
(Bläh - men liiiite kul...)

För att nu kunna sova var Storsan tvungen att surfa runt lite på måfå... Hittade mycket smått och gott - och blev ju naturligtvis tvungen att kolla in Tjuvlyssnat.se.

Varsågoda - en sängfösare i form av "Ååååhhh, dessa karlar..."

***********************************************************

"Så sätter du ditt förhållande i gungning"

Cubus, Stockholm


En kille ~25 står utanför ett provrum och pratar med sin flickvän inne i provrummet.

Killen: De här var ju i alla fall de som satt bäst hittills. (Kort paus)
Eller, jag menar du fick ju i alla fall på dig dem.


Cred: matfat


"Vadå menstruationscykel? Jag har en Monark..."

Gröna linjen mot Hagsätra


Tjej ~18 sitter med handen på magen och ser illamående ut, kille ~18 tittar bekymrat på henne.

Kille: Vad är det med dig?

Tjej: Förlåt, jag har bara så galet ont i magen.

Kille: Vadå då?

Tjej (viskar): Mensvärk...

Kille (hånler): Men det gnällde du ju över igår också, har du mens ofta eller?

Tjej: En vecka som alla andra?

Kille: En HEL jävla vecka om året?!


Cred: Emma


********************************************************


Nu; God Natt!!


image235


Kommentarer
Postat av: Ida

Jo och jag kommer ju ihåg dig från hennes inlägg, hon brukar länka till dig.. du som aldrig hört "Alla som inte dansar är våldtäktsmän" eller hur var det..?
Haha vadå du är väl inte gammal..!

Vilken kanal ser du Jerry Springer på? Har aldrig sett det!
Haha är den verkligen sann den sista tjuvlyssnat?? Alla borde väl veta bättre än honom!?

2008-01-15 @ 00:53:35
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Bara så att du vet så har jag en syster som är 36. och jag tycker inte hon är särskilt gammal ;)

2008-01-15 @ 00:54:24
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: laaaarsson

hahah vilka puckon till killar det finns!!!!!! och ni är ju också enna puckon, hahahah sojäla en tå med en tändsticka! Du tar alltid priset :)

Och jag läste också det om hockeyfrun.. det sorgligaste är ju att det är säkert är en liten 13årig avensjuk tjej som sitter och skriver sån skit. Men som sagtDet är ju ingen som tvingar någon till att läsa ens blogg!

Skiiit attans att jag missa stormare då!! då säv jag för längensen :( Hoppas hoppas det kommer en till repris då ;)
Ha en riktigt häääärlig dag!!
kramkram/ en i jungfruklubben

2008-01-15 @ 07:50:00
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

Föresten, riktigt gött med MYCKET uppdatering här :D Fortsätt så lilla storsa!

2008-01-15 @ 07:50:30
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

Så har jag lite att läsa till frukosten : )

2008-01-15 @ 07:51:07
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson

JAA du är nog den tokigaste jag vet =) haha

VA sjutton ska det vara ett fult snabelA i alla adresser för. DUMT påhitt tycker jag!

HAHAHA ja STORSAN DU MÅSTE SE IDROTTSGALAN! settman är kung ju! Tilloch med att han var Ragge ett litet tag ;) Mycket värt!


Går säkert i helgen eller
nått.


Njaa om man kanske skulle jobba lite nu... nä hehe

2008-01-15 @ 10:09:49
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson Igen

WIi nu känner jag mig fruktansvärt hedrad!! Jag har fått en kommentar av självaste Ulle-Bullen :D
Jag uppmana duig att skriva om citat "be Storsan skriva om detta med jungfru och ett litet härligt missförstånd som utspelades för min del när jag gjorde värnplikten i Norrland. " FÖrstår du ? SÅ nu kommer jag att tjöta dig till dödsom du inte skriver om detta :)
Ochdu får jusäga till din karl att skaffa sej en blogg ju!

Du får hälsa honom så mycket och tacka för kommentaren!

PUussspuss

2008-01-15 @ 14:23:39
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0