Självömkan - en GRAVT underskattad dygd!

Storsan dööööör:

Ok, det känns väl bara naturligt och rättvist att Storsan blir sjuk. En stund. En liiiiten stund. Men ett helt dygn!! Det är väl att ta i... ? Erkänner - har ett MYCKET tidsbegränsat tålamod - oavsett vad det gäller...
image538

Idag har Storsan surfat lite, sovit en stund, surfat lite till och sedan kollat in alla de fullkomligt sjuka TV-serier som går under dagtid. "Days of our lives". Vem fan följer den? INTE Storsan!

Har också läst alla 30-talet bloggar som intresserar. Storsan TÄNKTE ta tag i lite tvätt men insåg sina begränsningar.

**********************************************

Sur:


Snyter sig.

Lagar lite soppa.

INTE vinterkräksjukesoppan från igår! Storsan är dock lite besviken... INGEN löste rebusen!

**********************************************

Bitter:

Idag är det strålande sol och vårvärme ute. JAHAAA!!

Ikväll är det boxträning - men Storsan kan inte gå. NÄHÄÄÄ!!

Är godissugen men finns det nåt hemma? NÄÄÄEE!!

**********************************************

Storsan
får dock erkänna att era hälsningar gör att allt känns sååå mycket bättre! *S*

Och EN sak fick Storsan att känna sig - jaaa, nästan helt frisk igen!

KALLE!!! My man!! Min olycksbroder!!

image545

KOLLA GENAST!


 

Fridens, people!

Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Heja Kalle! Årets IDOL är redan avgjord. Du vinner min röst iaf.
Mvh, Boris.

2008-04-03 @ 18:17:46
Postat av: Ida

Hahaha, åååh vad omtänksam han är! Det måste ha fått dig mkt piggare på en gång :)

Oj, jag som tycker synd om mig själv när jag jobbar tolv timmar emellanåt..! Vad jobbar du med?

2008-04-03 @ 20:11:16
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Pecialen

Jag kan gärna sitta på din fotled... om det inte är en sjöhäst då förstås ;-D
Ha dé!

2008-04-03 @ 20:40:01
Postat av: Mamsingen

Ha-ha! Säkert att du inte blev sämre?? Kalle du gör mig glad:):):)

2008-04-03 @ 23:08:27
Postat av: Mamsingen

Var det en ra-a-ap i slutet??
:):)

2008-04-03 @ 23:10:32
Postat av: kalle

nej mamsingen jag svalde snor! OCH idag kan jag nästan inte svälja!

2008-04-04 @ 07:46:13
URL: http://naturnytt.blogg.se
Postat av: mamsen

Ohh stackars dig.. näe jag är inte ironisk, jag menar det verkligen :-)
jag gillar kalle som trots svår svår förkylning ändå delar med sig.
Krya på dig!

2008-04-04 @ 10:50:00
URL: http://fyrtioung.blogg.se
Postat av: Storsan

Mamsen; Jaa, han är generös! Och tack! ;o)
Kalle; Man ska vara försiktigt med vad man äter vet du väl. Tänk på min kräksoppa... Huvva! *S*
Pecialen; Du såg ju fotleden... så jag skriver inge mer... ;o)
Boris; Håller helt med!

2008-04-04 @ 19:43:11
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0