Newsflash

Idag gick Storsan den gyllene medelvägen - åkte in och jobbade 2 timmar så att hon fick gjort det allra viktigaste. Sedan åkte hon hem och sov i soffan två timmar. Därefter drygt en timmes pappersjobb och sedan en tupplur till.

Så hon HAR vilat idag! Massor! Loooovar er alla!!

Dock är det ju fantastiskt tråkigt... och äckligt när man svettas i ansiktet och fryser så man huttrar och har gåshud (eller 'hönskött' som Å brukar säga...) på resten av Storsan-kroppen. Och resten av Storsan-kroppen - DET vill inte säga lite det!

image545

Storsan får pigga upp sig med lite blandad surfning och lite blogg.

*******************************************

Vad har hänt idag då?

Dagens gäsp: Naomi Campbell greps efter att ha fått ett utbrott på Heathrow och smockat till en polis och de har upptäckt att Botox är farligt och kan spridas via nerverna till hjärnan. Nähä!??

image549

Dagens kul: Stormare får beröm för sin roll i nya filmen Varg. (Självklart!) Han spelar en same som för att försvara sina renar skjuter en varg. Själva sakfrågan lämnar Storsan därhän... på en gång... men Stormare! STORMARE! Storsan kommer definitivt att se den filmen... *suck*

image550

HAN har också fått Aftonbladets Folkets Filmhjälte-pris. (Självklart!)

image551

Artikel1.
Artikel2.

Dagens Gosis: Lille William från Sverige, ni vet han som skrattar så himla gott i en video på YouTube, har nu fått en roll i serien South Park. Kul! Den rollen - även om den är tecknad, borde ju göra att familjen kan hysta in lite slantar till blöjor och annat, eller?

"Det började som en video-hälsning till mormor. Men den svenske bebisen William gladde en hel värld när hans smittande skratt spreds via internet. På sajten Youtube är klippet det elfte mest sedda genom tiderna."


Artikel.

 

Så där.

Nu är Storsan lite förströad och mycket gladare.

Åter till soffan och filten.

Ha en fin fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hm, ja jag blev något irriterad kan jag säga..! Men det gick över ;)

Hur mår du idag då? Bättre?

2008-04-04 @ 21:12:50
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Och ja, jag tittade på Så ska det låta. Fick stålsätta mig för att inte irritera ihjäl mig på BajsBengtzing och det gick faktiskt ganska bra..! Synd att de vann bara...

2008-04-04 @ 21:14:06
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

... och jag fick också lite ont i hjärtat av den där bilden ;)

2008-04-04 @ 21:29:24
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: BorisBorissa

JiiiHaaaa!
Besökare nummer 13000. Det var inte illa. Jag har en viss förmåga att "ramla in" på bloggar just när räkneverket slår om till en jämn siffra. Vinner jag ett pris nu?.
Mvh, Boris.

2008-04-04 @ 21:30:50
Postat av: Storsan

Hahhaha!!
Boris - jag ska fundera... Återkommer!

2008-04-04 @ 22:13:54
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Mamsingen

Grattis Boris!! Du har just vunnit en bok; "Hur man får vänner" hoppas den hjälper...Ha-ha!

2008-04-05 @ 14:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0