Fina vinkar

Det känns som om Storsan får en massa fina vinkar idag...

**********************************************************

Fick ett mail från Svenskaspel.se - rubriken var:

"98% spelar lagom..."

De tre punkterna kändes lite otäcka... insinuerar de någonting?


**********************************************************

Storsan har blivit inlåst på sitt EGET kontor inte en, inte två utan hela 5 (FEM!) gånger idag av olika arbetskompisar och annat löst folk... De har helt sonika satt nyckeln i låset och vridit om allt medan Storsan suttit tyst, snällt och stilla på sin stol, vid sitt skrivbord - och inte gjort ens en fluga förnär.

Vad kan de vilja få sagt?

Att de inte vill ha Storsan hasande omkring i korridorerna längre?


**********************************************************



Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Här kommer en vink från Boris.
Spana in länken i min kommentar på UlleBullens blogg.
Vink-vink, Boris.

2008-04-16 @ 17:22:17
Postat av: Sunlinda

GI metodens diskreta baksidor tvingar dina stackars arbetskamrater att låsa in dig och dina dofter någonstans. Det är därför de ej vill ha dig hasandes i korridorerna.

Ha Ha Ha
//Sunlinda

2008-04-16 @ 17:23:36
Postat av: Elin

jag trivs så bra så det är ju inte sant :)

2008-04-16 @ 17:52:01
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: ida

Aaaaw, detta är anledningen till varför jag INTE vill ha hund! När de ger en den där blicken får man så dåligt samvete att man går sönder inuti.
Haha, de kanske är rädda för dig efter din abstinens igår... ;)

Hehe jo jag tyckte allt att jag och Chewbacca blev den bäst morphingen.. ;)

Och tack ska du ha! Fast var ju bara tredje gången jag sprang för i år igår...

2008-04-16 @ 18:16:50
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Karl-Erik

oh may gåd

Postat av: Storsan

Boris; vinken är uppfattad! ;o)

2008-04-16 @ 21:30:26
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Petra

Kanske det...men det låter jobbigt att behöva räkna allt man äter. Hahahaha..det var säkert sol. :)

2008-04-16 @ 22:26:09
URL: http://www.petra79.blogg.se
Postat av: Ida

Ja hördu, det gör ont i hjärtat av att bra titta på den här bilden..!

2008-04-16 @ 22:28:39
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Pecialen

Nä Pippi, jag han inte med bussen. Den åkte från busstationen i samma minut som mötet var slut. Men då jobbade jag ett tag till och så körde beccaq upp mig till nästa buss som gick tjugo över sex. Sen mötte gubben mej vid bussen hemma och så gick vi ut och åt. Men tack så jättemycket för tanken. Sånt värmer vet du :-D
I övrigt väntar jag bara på att det ska bli den 9 maj!
Kram

2008-04-16 @ 22:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0