Dagens rikspucko

Dagens ABSOLUTA rikspucko...


En chef på TV4, Pelle Porseryd, sitter under Körslaget och sms:ar med Alex Schulman.

Fine.



Alex Schulman
tycker att Brolle är en tönt och borde åka ut.

Också fine - åt var och en sin smak osv.



Porseryd
svarar - flera gånger - och skriver bland annat att
'jodå, han kan rigga så att Brolle åker ut'.

OCKSÅ
fine om han vore en privatperson som sms:ar en polare och skämtar lite käckt...


Men han är alltså en högt uppsatt chef på TV4 som sms:ar under programmets gång till Alex Schulman som nyss lanserat sin och brorsans 1000apor-sajt. Där man kan läsa brödernas sms:trafik. Alltså alla inkommande och utgående sms.

Något som närapå ALLA i Sverige vet - och som definitivt Porseryd BORDE veta.  


Därmed kvalar Porseryd in som dagens - näe, för fan ÅRETS rikspucko!


Pelle Porseryd:

"Jag tycker egentligen inte att jag ska behöva diskutera vad jag gör i mina privata sms med en bekant."


Storsan: Eehh? Nähä?


Som sagt, Årets Rikspucko.



Punkt.

Artikel


image563


Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Årets Rikspuckon måste väl ändå vara bröderna Schulman. Jag orkar inte ens bemöda mig med att skriva varför. Om svenska folket kunde enas om att aldrig, då menar jag verkligen ALDRIG, besöka deras sida "1000 apor". Jag uppmanar till bojkott av den sidan. Får dom inga besökare till sajten så försvinner nog reklamintäkterna. Ja, ni fattar vad jag menar.
Mvh, Boris - Jag brukar vara snäll.

2008-04-06 @ 12:00:43
Postat av: Cookiekakan

Eftersom jag inte vill in och kladda på rikstönten Schulmans blogg så skriver jag här istället:
Schulman är så distanslös att han borde få professionell hjälp.

2008-04-06 @ 12:30:36
Postat av: BorisBorissa

Härligt!
En till som är med i bojkotten. Vi kan bli fler.
Gör som "Inne-folket". Förena er med Cookiekakan och
BorisBorissa i kampen mot "1000 apor".
Mvh, Boris.

2008-04-06 @ 12:42:24
Postat av: Storsan

*S*

2008-04-06 @ 13:10:52
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Sonja

jag hade ingen aning om detta och tycker schulmans sida suger :) har kollat där en gång och det är bara massa töntiga grejr

2008-04-06 @ 14:05:34
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: Pelle

imo bara cracka 1000apor?

2008-04-06 @ 15:16:49
Postat av: Bojkotta Schulman!

Jag håller med! Bojkotta 1000apor! Har aldrig varit in där och tänker inte gå och kolla heller. Tänker inte stödja nånting som den där Schulman gör, så länge som han håller på med sitt skitsnack.

2008-04-06 @ 15:33:38
Postat av: sodim

Vem fan är Alex Schulman....och han är känd för vad?????

2008-04-06 @ 15:57:43
Postat av: BorisBorissa

Nummer 13200. Inte illa.
Min lilla kampanj (innebär att man under en tidsbegränsad period försöker bilda opinion för någonting)verkar arta sig till något gott.
Mvh, Boris.

2008-04-06 @ 15:59:58
Postat av: Skurhinken

Jag vill också vara med på "boy-cut'en".

2008-04-06 @ 16:10:17
Postat av: BorisBorissa

I dag är det fart på Boris. Nu är jag lite irriterad på Skådespelaren? Ulf Larsson. I senaste SE & HÖR frågar tidningen några "Kändisar": Vad är du allergisk mot?. Ulf Larsson svarar: "Är närmast allergisk mot elektroniska insändare, så kallade bloggar. Helt plötsligt har det blivit legitimt för amatörtyckare att sprida falska rykten om andra och uttala sig i frågor som de inte vet någonting om", slut citat.
Han kanske tycker att det bara är okej när sk. proffstyckar uttalar sig i frågor som de inte vet någonting om. Så jag säger till alla er bloggare i landet, fortsätt kampen mot etablissemanget.
Mvh, Boris - Jag har också egna åsikter.

2008-04-06 @ 16:36:31
Postat av: Suzanne

Har aldig gått in på sidan kommer aldrig gå in på sidan! Göra mobbing till en marknadsförning! FY FAN! Skriv uppp mig på listan för bojkottning!

2008-04-06 @ 18:18:45
Postat av: Storsan

Här har det tagit fart!
Nu var det i och för sig Porseryd som jag utsåg till Årets rikspucko - men det är helt ok. För hos Storsan är ordet fritt!
*S*

2008-04-06 @ 18:27:31
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Gammelmamman

Sällar mig härmed till skaran som aldrig någonsin kommer att besöka Schulmans sajt. Deras s k humor tilltalar mig definitivt inte. Så, räkna med mig!

2008-04-06 @ 20:13:03
URL: http://gammelmamman.blogspot.com
Postat av: Mandel

Det finns bara EN Schulman att läsa... och hon är ingift... och LÅÅÅÅNGT ifrån eländiga Catrin!

www.blogg.alltombarn.se/ninni

Di andra är inte alls så nyskapande och tuffa de verkar tro själva :-)

2008-04-06 @ 21:47:54
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Ida

Nja, vet inte vad jag ska säga om detta. Jag tyckte det var roligt..! Kanske inte alla uppskattar denna sortens skämt från en TV4-chef, men.. Ja jag tycker det blir lite Linda Bengtzing-varning över Brolle nu, som måste "gråta ut" i tidningarna efter detta. OKej om han sagt nåt direkt elakt, men jag tyckte det var Schulmans som stod för det elaka i det här.

Har helgen varit till belåtenhet annars? ;)

2008-04-07 @ 09:03:29
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Haha, ja tydligen är ju du och jag jämngamla! Iaf i sinnet ;)

Jaha du menar så, ja det var ju lite puckat förstås. ;) Hm, man skulle då inte vilja vara vän med de där Schulmans om allt man säger blir officiellt..!

2008-04-07 @ 10:23:36
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0