Välkommen!

Ok!
Har länge stått emot...men kände att nu är det dags!
En egen liten blogg...

Välkommen hit - din stackare!
Får hoppas att jag så småningom får in någonting - någorlunda läsvärt - in på sidan.

Fram till dess kan du ju få veta:
Storsan =  rolig, snäll, levnadsglad och frisint galning...
"Hetlevrad nordsvensk" enligt min högt älskade make...

Från södra Lappland men boende i Värmland.
37, gift med go' och gla' -  lagom rund - Göteborgare i sina bästa år.
Göttmos!!!

Två hundar...inga barn...
Bor i gammalt hus vid sjön -
och trivs i stort med livet!

Sådärja...nu har jag gjort en kort liten presentation av STORSAN -
Välkommen tillbaka!
:o)



Kommentarer
Postat av: Kalle

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Hej K****! vad bra att du inte lägger ut namnet!

- du i ett hål i marken?
= GRYTLAPP ♥

PS; klicka på min "lilla bild", så du kommer till "konst"

och så fin tatuering, kolla in bestick.blogg.se


♥Kram!♥

2007-10-26 @ 19:59:47
URL: http://naturnytt.blogg.se
Postat av: Mamsingen

Hej Bäbisen, ett inlägg från Mamsingen! Tack för igår, vilket härligt tryck!!Gamla ärrade boys..du skriver så bra, Mamsingen blir så stolt! Och du stavar rätt oxå!!
Gulligt foto på "gamhunn" Ska vi åka ihop på tisdag? Ja det ska vi!!!Önskar dig härligt mys i soffan med: Ostkrokar, halstabletter(i fall man din vill ha en kyss) snus, tuggummi, cola-light.Puh! Glömde jag nåt??Kramar från Mamsingen.

2007-11-04 @ 17:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0