Lördag

Hmmm...lördag kväll, klockan knappt 11 -

och jag sitter i pyjamas och raggsockor vid datorn!!


image11

(lovar dock att jag HAR gjort nåt annat OCH klätt på mig en sväng sedan sist jag skrev)


En dag av shopping... puh! Det tar på krafterna!


(gillar oftast inte att shoppa; nåt fel på nån kvinnlig gen antar jag?)


Missade box-träningen idag pga shoppingturen -

men jag är tröttare nu än efter ett hårt pass...


Nåja: Jag och min bättre hälft...  image12 
...var i Karlstad och provade ut nya glasögon.


(Erkännes: Man känner sig som lite av ett miffo framför spegeln,

inför en massa folk - i olika varianter av mer eller mindre missklädsam modell)


Sedan blev det så klart lite Ikea.


Som vanligt plockar man på sig en massa underligheter som man inte behöver:


En väckarklocka - med gummiyta... (VARFÖR?)

En badrumsmatta - för 29 kronor, som FÖLJAKTLIGEN

kommer att ludda och klara en, max två tvättar. (VARFÖR?)

100-pack servetter... alldeles för stora för att passa i min servetthållare -

men "de kostar ju bara 39 kronor". (VARFÖR?)

Två sittpallar i fuskskinn - "det är ju så praktiskt med extra sittplatser som dessutom
kan användas som - öööh, jo, just det - fotpallar".... (VARFÖR?)


MEN....


4 stycken kul mönstrade tunikor på KappAhl - med rabatt bara 400 totalt (VARFÖR INTE?)

Dubbel-CD med Cornelis, inklusive My All Time Favvo - alla kategorier:
"Hönan Agda" (VARFÖR INTE?)

****************

God nattsömn, alla!


Kommentarer
Postat av: annemira

godnatt du galne shoppare. Du har väl kommit ihåg att ställa tillbaka klockan :-D
Kram på dej Pippi!

2007-10-28 @ 01:04:36
Postat av: Storsan

Hej Annemira/Pecialen!
Kul att se att fler än jag är uppe vid denna timme...
Men godnatt nu, och kram från Pippi/Storsan!

2007-10-28 @ 01:19:07
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0