Fredag

Äntligen fredag!
Dessutom jobbar jag hemma idag - så jag sitter i pyjamas forfarande
och väntar på att kaffet ska bli klart.
Ganska behagligt...

(Haaatar att kliva upp på morgonen)

Ikväll blir det pizza på vårt "home-away-from-home" -
säkert en hel del trevligt folk där; kanske en öl?
(eller två?)


Dagens Visset:



Mc Hamburgerkedja och Co som tror att
Moder Svea 2007 är ett feodalsamhälle



Dagens Vackert:



Wulffmorgenthaler

BRUTALROLIGA

strippar på Aftonbladet.se


image9

© http://www.wulffmorgenthaler.com/


Kommentarer
Postat av: Elin. du vet vem

värdens bästa moster !!!!!

2007-10-26 @ 20:19:19
Postat av: Elin

VÄRDENS BÄSTA MOSTER !!

2007-10-26 @ 20:55:51
Postat av: Ella

Kikade inn....Snygg tatuering...
Man får många förslag genom att kolla inn andras!
Ha det gott!!

2007-10-26 @ 21:05:30
Postat av: Laaaarsson

Hahah nämen jag är jättesnäll :)
men själv hade jag aldrig tatuerat in en vigselring, DET tycker jag är puckat Haha
Tydligen är vi väldigt lika du och jag. duverkarva en jäkla kul lärare som snusar och tatueras och galnar dej =) PRECIS som det ska va :D tjoohoo vi borde bli omies alltså:D AND i really like your blogg höhö! :)

2007-10-26 @ 23:54:49
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: laaaarsson IGEN

Japp branding är det ja =) Det var inte såå farligt. ingetman inte pallar liksom. däremot skulle jag ALDRIG göra en scarification alltså!!
Men varför har du en svart plutt på ditt ansikte för??!!!! hehe toka
Jaa hörs gärna igen :D :D

2007-10-27 @ 00:00:42
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: kuksin karin

Hej kusin Kiki
Tjusigt med en egen blogg. Och morsan blev väl extra glad över den nya tatueringen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du ligger fortfarande 75% i lä då det gäller min äldste son.
Kram från kusin Karin i Åsele

2007-10-27 @ 15:17:56
Postat av: kusin karin

Oj vad tryckfelsnisse hittar på.
Jag är ingen kuksin utan en helt vanlig kusin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-10-27 @ 15:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0