Vecka 45 - Dag 4

Hmmm...hinner precis tror jag...!

(Klockan är 23:59)


Storsan har haft en lugn och händelselös dag.

Jobbet, laga mat, diska...

Så detta bliiir inte roligare än så här att läsa!

Men:

*********************************************

Dagens Bäst:

Körde ett hårt box-pass ikväll; härligt! (Tack Mamsingen! *s*)

Länge sedan också - 2 veckor!

Men känner nu hur stresshormonerna flytt kroppen...

Dagens Sämst:

FÖRSOV mig! (Förlåt Mamsingen! *s*)

Vaknade panikslagen 5 minuter innan samåkningen kom...
Fick därför en reva på strumpbyxorna...
Hann inte med nåt alls...
Gick omkring som ett fullständigt vrak hela dagen...

Dagens Heeeelt ok:

Leverpastejmackor och pyjamas framför datorn
(ena i mig - andra på mig; välj själva vad...*s*)

medan Drömprinsen och Bebisarna sussar sött...

Natti!

Kommentarer
Postat av: Kalle

BEBISAR??? åh jaha hundarna eller?

2007-11-09 @ 09:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0