Vecka 45 - Dag 2

Idag har Storsan haft en ganska lugn dag -

sköööönt eftersom jag är fullkomligt surrealistiskt trött!


Höll dessutom på att kräkas av min

"Nyttig-in-Absurdum-Juice" imorse...


image54

************************************


Dagens favvo:


Patrik Norqvist; fysiker i SuperfemmanBoston Tea Party;                                 -                   

"Sannolikheten att människor som liknar oss
just nu spelar in ett Boston Tea Party...[osv] är oändlig".


" Mindfuck som heter duga"
för att citera Fredrik!


************************************


Dagens citat 1:


"ÅÅÅHHH, jag fick just en whiplash!"                      


Blink till min vän, E!

                                                                                       
(Hon lyssnade på en gammal låt och menade "flashback"...)

  

************************************

  

Dagens citat 2:


"Jaha, i år infaller långfredagen på en söndag"                              


Blink till min vän, K!


(På tal om almanackan och helgdagar...)


************************************


Dagens citat 3:


"Men jag HAR en sexpack - under!"


Blink till min Drömprins!


(På tal om att han fått "kagge")


************************************


Dagens citat 4:


"Men, vart ska vi? Jag har ju inga kläder på mig!"                                              


Naturligtvis ett citat av Storsan...


(Chefen kom in i personalrummet -

frågade om jag hade tid en minut,

varpå vi gick mot hans arbetsrum...


Jag som satt i godan ro i personalrummet

och drack kaffe;
och dessutom var alldeles nytatuerad

på ryggen = ont!!... h
ade tagit av mig skjortan och

hade bara ett läskigt litet "spagetti-linne" på mig.


Blekfet och nytatuerad...


IMAGINE
!


Varefter arbetskompisar i rummet intill SJÄLVKLART

skrek; "VAD GÖR NI!"



image53


Tur att man har en ganska cool chef...


*S*

************************************

Kram, Storsan

Kommentarer
Postat av: kalle

hahahahahahahahahahahahhahahahhahahha ah ha h ah a nu får jag tvätta byxorna haha
ha ha h ah ha ha h aha ha h ah ah a ha ha h ah aont i magen nu hahhahhahhahhha h ah ah h ah ha h ahhaah aha hah aha a a a h akdb tell my parents i love them ah h ++

2007-11-06 @ 18:50:21
Postat av: ?

Ha ha ja nu fick man sig en känga, har väntat på att bli nämd i denna blogg... :)
Love youuuuuuuuuuuuu/ junior

2007-11-06 @ 19:34:21
Postat av: Storsan

Puuuuussss!!!!
Till min Illahyst!!!
:o)
Love U!!!!

2007-11-06 @ 21:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0