In i dimman!

Storsan körde hem efter ännu en "drygt-12-timmars-onsdag..."


Hallååå!!


Det var som att köra in i blöt, grå bomull!


Hmmm....


Hoppas att älgarna låter - så att jag får en liten föraning INNAN jag kör på dem!


(Hur låter en älg - - - - - - egentligen...????)



Kom hem vid halv 10, var då TVUNGEN att kolla mitt stora, stora Ellospaket som jag


hämtade ut i eftermiddags...Fyllt av diverse julklappar men även ett par


saker till Storsan herself...

Indulge, indulge....



Så idag kommer Storsan INTE att komma i säng före midnatt -


tyvärr Mojjan och Mamsingen!


Mina två älsklings-favvo-mammor skäller nämligen med jämna mellanrum

Storsan att hon är uppe för sent - och sover för lite...


Vilket ju är alldeles, fullständig sant!


Igår - efter att ha fått order av svärmor per telefon att se till att Storsan


går och lägger sig senast klockan 23...


skrek Drömprinsen helt plötsligt, mitt i ett INTRESSANT TV-program;



Men du!! Klockan är kvart i!! Du måste sova - NUUUU!!



(Han tar svärmor på STÖRSTA allvar...!!)


image121


Dagens Fniss:


Fick en kul grej av kusin E.


...................

Om Gud visade sig för dig...



Och Han sade....



(Hmmm....ja, här betyder Han Gud, inte Drömprinsen!)




Aldrig mer alkohol!


.............



Aldrig mer nikotin!


.............



Och aldrig mer sex!!


.............


.............



HUR skulle du se ut då??



.............


.............




image122




image123


And I bid you all....a good night!

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

hahah ingen alkohool?! Ingent sex?! Inget Nikotin?!! jädrar man kan ju lika gärna dö hahah
Jaaa vi måste ju va bortslarvade syskon alltså.. ÅÅ jag vill inte bo hos MAMMA OCH PAPPA. snacka om att man känner sej misslyckad. MAn tycker ju om dom massa men man går varann på nerverna. och man får inte hjälpa till nånting. Blää
men stackare, bor du 90 mil ifrån :O
DÅ hade jag nog hellre bott med dom alltså :)

2007-11-29 @ 09:42:21
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Mamsingen

Hej Bäbisen! Den där apan tycker jag ser ut som mamsingen (mig) när jag fått för mycket av det goda!!Ha-ha, var är skillnaden? Vilket är värst? För mycket eller för lite av det goda i livet?
Eller så ser apisen nåt som är alldeles för stort! Jag syftar på ett stort vinglas/ölglas, eller en stor fet....cigarr. Inget annat!! Var nu en snäll Storsa-bäbis och kissa och
borsta tandsebissíngarna OCH LÄGG DIG 23.00!!!

2007-12-10 @ 20:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0