Kylskåpet

På allmän begäran...

HÄR är Storsans nya kylskåp.

image633




Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Där fick jag så jag teg. Detta borde väl innebära att huset blir upptaxerat. Men hallå!. Ni får omedelbums lämna tillbaka det där kylskåpet. Ser ni inte, det verkar som om ni har fått med en liten vätte eller myling på köpet. Den verkar bo på den översta hyllan i det högra skåpet. Toknadär måste man bli av med. Ring förra ägaren direkt. Ni har blivit lurade. Nu förstår jag varför ni fick skåpet för en billig peng. Otur för er. Ni ser ju själva, det är alldeles tomt i kylen. Vätten eller mylingen äter upp allt. Möjligt att "Nisse-the-man" kan fånga in den objudne gästen. Kanske att någon av alla ni andra som läser på Storsans blogg har något bra tips om hur man ska göra ("Photoshop-retuscheringar" duger inte som förslag).
Mvh, Boris.

2008-05-04 @ 21:26:36
Postat av: Pecialen

Men Pippi! Ska ni sälja huset nu när ni ska bo i kylen?
Kram
Ses i morron :-D

2008-05-04 @ 21:45:21
Postat av: Mamsingen

Ha-ha-ha! Vilken rolig bild!! Det kallar jag kylskåp!! Eller skyskrapa? Jordens 8:e underverk, det 9:e sitter på hyllan! Kram, mamsingen

2008-05-04 @ 21:48:00
Postat av: Olahyst

Boris, Tidigare pratades det om frozen strawberry daquiries. Att locka med en sådan ska nog få
"kylskåpsmylingen" att komma ut!
Storsan, Olahyst vill också ha ett sådant kylskåp...
Kram!

2008-05-04 @ 21:52:37
Postat av: beccaq

wow.... det är ju xtremt stort!!! ;o)
Tack för kramen

2008-05-04 @ 22:10:54
URL: http://beccaq.blogg.se
Postat av: Elin

ja pappa är verkligen seg... han är hemma nu och är dessutom mycket bättre än tidigare :)

2008-05-05 @ 10:48:59
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

ja det knns verkligen sunt.. ja jag vet ju inte om det någonsin blir en bulle för mig, men har man fast jobb, stadig ekonomi och ett tryggt hem kan man ju ha en liten kinesflicka om det inte finns andra alternativ...

2008-05-05 @ 10:50:19
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Charlotte

Coolt skåp - med cool brud i! :-)

2008-05-07 @ 17:31:14
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0