Glädjeämnen

* När Storsan åkte hem idag fick hon en burk sjåklät tjip-kakor av Mamsingen...


(Mäh!! Väääänta nu här... kan det vara MAMSINGEN
som är den gäckande Kakburken!!??)


* Nisse-the-Man som hysteriskt springer runt med en mördarsocka i munnen, piper och vill ut och leta Frolic på gräsmattan...


* Snart - mycket snart - påskledigt. Och HEMÅT!!!


* YouTube - ett eldorado av sjukt roliga videoclip...

(och för all del en mängd sjuka, punkt...)


********************************************************************

Behöver du liksom Storsan piggas upp lite denna gråmulna och regniga onsdagskväll?


Titta först på YouTube-snutten med unge herr Crocker som hysteriskt vädjar till

omvärlden "Leave Britney alooooone!!"






Klicka sedan på länken nedan... och njut!

LÄNK.

Fridens!

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

HAHAHAHHA åååh jag älskar den youtube... SÅ jäkla rolig!!
Vem är nudenna Boris ? Han/Hon tittade in på min blogg förut :) Har han/hon blogg så man kan kolla in eller?
NU går du ochlägger dej i tid ikväll Storsa!! sådetsåå (mamma Larsson has speacking)
SJälv ska jag köra lite storsn-svep och senmysa ner i min säng mOhahahahaMåste testa om mitt huvud håller för högre höjder ;D

2008-03-12 @ 20:20:06
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Elin

Vad roligt.. Jo Texten är ju så sjukt bra. Min mamma och hennes karl passar också in perfekt i den texten. Jag tror att väldigt många kan känna med den låten.

2008-03-14 @ 08:31:07
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

Jga måste baara berätta något sjukt. har du sett meet the spartans? Det är en paradio på filmen 300. Typ som scary movie. I meet tha spartans, där kommer klippet på just denna kille in!!!! I en känd film??!! Han har u blivit känd över hela världen och är med i film för detta galna påhitt.. hahahah

2008-03-14 @ 08:32:38
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0