'säkta!

Trevlig jobbutflykt idag med massa motion, trevligheter och information!

Hällregn av guds nåde på eftermiddagen med tillhörande hagel och riktig film-åska...

Storsan åkte hem med Mamsingen och möttes av en underlig lukt i hallen samt en vettskrämd Nisse. Bredbandsmodemet hade flugit alla världens väg under ovädret!

Alltså sitter Storsan i sängen med en slö och slapp laptop, gammeldags modemuppkoppling som hoppar in och ur lite som den vill, abnormt o-ergonomisk arbetsställning och som påföljd ont i axlarna, låren och hälarna.

Hälarna undrar ni?

Jepp.

Hälarna.

Storsan ber alltså om ursäkt för extremkort inlägg samt icke-existerande svar på kommentarer alternativt lämnande av kommentarer hos er.

'säkta!

Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

JAG FÅR LA GÖRA DEN DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! hahaha attans.

Jag ber också om ursäkt för uteblivande kommentarer ochgrejs men det är ås mycket med allt som sommarn inbringar så jag prioriterar inte datan speciellt mycket som antagligen synes :)

Nu sköen tar du det intel ugnt på partyt ikväll!!! Många kalla drycker åt din lillsyrra här hopas jag pååååå!! SKååål storsansvepet :D jääj



2008-06-17 @ 17:35:26
URL: http://bestick.blogg.se/
Postat av: Storsan

Skål lillasyster! :o)

2008-06-18 @ 11:53:13
URL: http://storsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0