Söndag kväll

Jaaa!

Läste ni hennes kommentar nu då, Ulle-Bullen och BorisBorissa!

Mamsingen FÖRTJÄNAR inte tjära och fjädrar!!

Faktiskt!
image357

Hon förtjänar BARA glass, godis och rosa glitter!!


För hon är ju min Mamsing!

*********************************************************

Nu ska Storsan laga nudelwok med köttfärs och cashew-nötter!

Ulle-Bullen nanar med Nisse
(så går det när man är ute på galej fredag OCH lördag!!)

Storsan
ska laga mat, senare ska vi alla tre se på en DVD-film.

Tveksamt dock om Nisse vill se...

Natti!!

Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Jag har läst Mamsingens kommentar. Nu förstår jag varför alla i "glesbygden" har så bra hörsel. HÄPP!!
Kramar till er alla, B.

2008-02-10 @ 19:24:46
Postat av: Ulle-Bullen

Jag retirerar angående vår kära Mamsingens minimala blunder, jag emotser istället ett gemensam kokning i varmvattengryta ala kannibaler hos Duvan om knappt 3 veckor.
Denna aktivitet är dock ingen bestraffning utan mer en belöning, dock ber Ulle-Bullen och P om att innan doppning få göra sig några frivarv såsom de Johhny-Weissmuller-figurer vi nu börjat bli.
Nu är vi tillbaka på ruta 1 igen....
Status Quo.
Lugnet sänker sig återigen över dalen.
(Peace in The Valley)

2008-02-10 @ 21:16:02
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: BorisBorissa

God morgon, god morgon, god morgon. Dags att vakna. Vi arbetare har redan stämplat-in för länge sedan. Jag ger mig också, jämfört med Wennerström, Bergling, Ströberg och de andra grabbarna så framstår "Mamsingen-affären" som något man inte behöver lägga mera kraft och energi på. Vi drar ett streck över detta nu. Jag vill också passa på att önska alla en trevlig arbets-vecka. Häls. B.

2008-02-11 @ 06:18:08
Postat av: Ida

Haha, så du gick på det alltså? ;) Nää jag tyckte som sagt inte att Sjögrens låt var nån höjdare, men det var ju ganska väntat att han skulle gå vidare ändå..! Men jag trodde Velvet skulle gå vidare, iaf till andra chansen. Det var iaf den bästa låten enligt mig. Men ingen av dem var väl sådär jättebra..

Nudelwoken låter jättegod!

2008-02-11 @ 07:39:24
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Elin

Stämmer bra det. Nja jo.. den gick över efter många om och men.. har llite huvudvärk kvar idag.
Men jag har lärt mig något som jag redan visste. Fest och fylla är absolut ingenting för mig.

2008-02-11 @ 08:18:02
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0