Så där

Så där. Nu är den nere. Eller?


Tydligen lyckades USA skjuta ner satelliten men det finns risk att delar av den träffar jorden.


"Enligt Cartwright är man 80 till 90 procent säker på att USA-flottans robot träffade nära eller direkt på satellitens bränsletank, precis enligt planerna, skriver AP. Detta för att spränga den i så små delar att de brinner upp när de når jordens atmosfär."


Jaha. Man kan tydligen inte andas ut riktigt än då?


Artikel.


Ett annat fall där man inte riktigt kan andas ut ännu:

Britney Spears.

Ständigt denna Britney... Läser att hon har bränt 143 miljoner på ett och ett halvt år. Storsan hojtade på jobbet idag - Vad fasen, kunde inte StorsanEN av dem? En ENDA!? (Britney har ju ändå 142 kvar menar Storsan...)


Artikel.


Och för övrigt:

Storsan står över boxningen idag. Hon och hennes hals och kropp mår fysiskt och psykiskt väl av att stanna hemma ikväll med mördarsockor på fötterna, clementinjuice inom räckhåll och en skvallertidning i näven.

Göttmos
!


Förutom ovanstående roar Storsan sig med ett citat av ett stort ego - vilket i sig inte alls behöver vara något negativt. Men när det gäller tron på sig själv i fråga om att få SVT att lägga ner ett åtminstone semi-populärt program på grund av ett mail...
"Jag ska skriva till SVT och be dem att lägga ner Babben & Co, det är ett skämt hela programmet."

Njaaa?

Men, men... f*n vet?

image374

Innan Storsan nu säger God Natt - eller åtminstone lämnar över datorn
till en Ulle-Bulle med abstinens...

HAHAHHA!!!!

image389


Kommentarer
Postat av: Laaarsson

AAAHh vadå lägga ner Babben&co, det är min idol ju :( det får inte häääända!!!!!!!!!!!!!!!!
Vilken tir att vi har lite armageddonfolk som kan hjälpa oss ändå... OM det nu är vöer vill säga :O usch jag hatar såååånt. :(

2008-02-22 @ 08:18:00
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: ida

Haha nä jag tror du gick på det hela tiden, fram tills dess att jag skrev att jag ljög... ;)

Håller med dig om att Brittan kan dela med sig lite av sina miljoner...

2008-02-22 @ 08:58:34
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Charlotte

Haha, vet inte vilket av Maxis erbjudanden som verkar förmånligast...
Nu är det ny tävling på min blogg, hoppas du vill vara med.
Trevlig helg!

2008-02-22 @ 13:21:34
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: ida

Detsamma hördu! Några speciella planer för helgen?
Ja visst är han rolig, Nicke! :) Kände du till han sen innan eller..?

2008-02-22 @ 18:03:24
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: ida

Ja brutet är det ju iaf inte, men det kändes fan så tidigare...! Men har ju haft problem med knäna länge.. längesen det gjorde så ont bara..! =/

Ja han är ju störtskön Nicke Sjödin! Har varit på ett par av hans revyer, och så läser jag självklart hans "anbelangandes" i tidningen varje lördag. (Fast nu verkar det ju som att han skriver på fredagar istället..)

Åh, rödtjut låter inte dumt.. Men har slutat med sånt jag, är nykterist på heltid numera ;)

2008-02-22 @ 20:06:03
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0