Analsex och förkylda karlar

Idag mjukstartade Storsan i sedvanlig ordning med kaffe på säng och en bra bok. Sedan blev det desto mer hektiskt... Först roade sig Ulle-Bullen och Storsan (NOT!) med att hålla fast Nisse-the-Man och plåga honom med ett av Storsans fingrar i hans rumpa - för att tömma hans analsäckar....

AAhhhhh!! ÄCKLIGT och dessutom PLÅGSAMT att göra illa den lille tjockskorven som dessutom ser för tragisk ut med sin "dumstrut" på huvudet och frankenstein-stygn på hjässan.

*****************************************************

Från Expressens söndagsbilaga, 26 juni 1994:


"Min hund, som är en tik, har kliat sig i baken. Hon "åker kana" på mattorna. Jag pratade med hennes uppfödare och hon sa att hunden förmodligen hade analsex-inflammation och jag måste ta henne till veterinären. Det låter förfärligt. Min tik är faktiskt oskuld på alla sätt, och har hundar analsex?? Det har jag aldrig hört talas om.

Melissa P, Norrtälje"


Svaret från Expressens djurexpert Ulla Barvefjord:


"Nej, det har jag inte heller. Du har fattat fel. Din uppfödare sa att hunden hade
analsäcks-inflammation..."


image376

*****************************************************

Nöjet fortsatte med att Storsan blev tvungen att följa med Ulle-Bullen och slänga en massa skräp / hämta en gammal säng och annat. Detta eftersom Svåger M ansåg sig själv minst döende - av förkylning.
Han bad Storsan köpa KanJang.

Storsan
sa: "Men det är ju för sent nu när du redan är förkyld. Det ska ju tas i början?"
Svåger M svarade: "Näh! Jag har ätit KanJang i MINST tio år - och det är jättebra!
Typ tre dagar bara, så känner man sig faktiskt mycket piggare!"
Storsans svar: "Men... tre dagar senare skulle du även UTAN dess dyra droppar känna dig bättre.
Det ligger liksom i en förkylnings naturliga förlopp?"

image374




Nu kan Storsan i alla fall lugna ner sig lite. Ulle-Bullen och Svåger M har åkt ner till Göteborg. Svågern ska hem - Ulle-Bullen ska på släktkalas. Storsan är gräsänka fram tills i morgon kväll. Lite senare ska Storsan, Nisse-the-Man och "dumstruten" ta en promenad hem till Duvan - Storsan ska hjälpa henne lite med datorn.

Ikväll blir det räkor och melodifestival och raggsockor. Göttmos!

Och jo, Nisse gillar räkor lika mycket som Storsan!
image371

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!

2008-02-16 @ 16:52:10
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Mandel

Jag är mållös! :-o Din finger gjorde VAD???

2008-02-16 @ 22:55:03
Postat av: Mamsingen

Ha-ha! Tänker på lungsäckinflammation? Sex med lungorna....MYCKET enklare för dig, bäbisen, av TVÅ anledningar ha-ha! Men det förstås sånt gör inte bäbisar..ELLER HUR?!

2008-02-17 @ 12:04:00
Postat av: Storsan

HAHAHHA!!!!!

2008-02-17 @ 12:11:28
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Mamsingen

Tack för hjälpen med kortet!!!

2008-02-17 @ 12:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0