Vad?

Ulle-Bullen har idag:

* Gett Storsan kaffe på säng.

* Diskat alla grytor från ca en vecka tillbaks.

* Bäddat sängen.

* Hängt en maskin tvätt.

* Skurat utemöblerna och ställt ut dem.


VAAAAD
har han gjort sig skyldig till!!???

Storsan är misstänksam...

MYCKET
misstänksam...

Strax ska vi äta; gästen har kommit. (För övrigt Micke-med-Ostbågens mamma)

Därefter blir det vårt "Home-Away-from-Home" -
Mamsingen, Peckis, Mollgan mfl och musiktävling.

Ha en riktigt trevlig lördagskväll, alla trevliga människor därute!

Kommentarer
Postat av: BorisBorissa

Tur för er då att inte Boris är i "stan". Den musiktävlingen hade jag gärna tävlat i, vilket betyder att jag hade vunnit. Om Mamsingen är med och tävlar, så vinner hon.
Mvh, Boris.

2008-04-19 @ 20:51:51
Postat av: Mandel

Han gjorde VAD??? Ho! Min snubb ställde den gamla soffan ute i trädgården, så att han kunde ligga i den medan barnen lekte :-o

2008-04-19 @ 21:47:24
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Ida

Haha, jag tycker du bara ska vara glad och njuta av att han gjort allt det där! Du behöver inte oroa dig förrän han kommer med en bukett blommor.... ;)

Ja doktorn ringde upp, men kan väl inte påstå att jag fick nån större klarhet i det hela. Jag har iaf onormalt höga värden på nåt vitaminprov, och jag ska ta nånting för det som går att köpa på hälsokost. Dock måste jag ha hört fel (var en utländsk läkare, hon är jättebra men lite svår att förstå över telefon...), så när jag var in och skulle köpa medicinen så fattade hon inte alls vad jag menade. Så ska ringa till vårdcentralen på måndag och be dem skicka allting på papper till mig, både exakt vad felet är och vad det är jag ska ta för piller för att må bättre. Iaf så ska jag hålla mig borta från all alkohol - kul och va 22 år och måsta vara nykterist resten av livet....

2008-04-19 @ 22:16:17
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Mamsingen

Gullig du, Boris, men Mamsingen har blivit senil....

2008-04-20 @ 00:37:43
Postat av: Storsan

Boris; Jaa, hör och häpna - Mamsingen vann INTE! Fast hon kämpade bra... Men hon var i alla fall tvungen att dra upp sin storvinst i schlagertävlingen... bara för att gotta sig... IGEN! *S*
Mandel; Hahaha!! Låter som någonting JAG skulle kunna göra! *S*
Ida; Usch... men bra att det blir utrett i alla fall! Och du har nog rätt - jag tar det lugnt fram tills dess att det kommer blommor, då?
;o)
För det har det gjort ca 2 ggr på 11 år... varav en gång en begonia i en plastkruka...*S*)

2008-04-20 @ 11:16:25
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0