Vinn en hantverkare...

Storsan fick ett mail idag från erbjudandetjänst -

"Vinn en hantverkare"...


*****************************************

NÄE tack!!

Har redan världens bästa!!

image76

J har grejat hela dagen idag också - och mitt gamla
skafferi / nya hall blir kanon!
Även mitt nya skafferi blir super!

Go J, Go J, Go J!!

image77

*****************************************

NU E DE HEEELG!!

Sitter vid datorn och lyssnar på när Drömprinsen pratar
"hål i huvudet" på stackars J...

Dricker lite vin framför datorn - skall strax gå till vårt
"Home-Away-From-Home" och knobba i mig en pizza...

I morgon blir det JOBB! Bläh!

Men även boxning. JÄSS!

Och senare ikväll - Äs joschoal - Doobidoo.

*****************************************

Dagens Grattis:

Pecialen fixade MVG i databas idag!!

Go Pecialen, Go Pecialen, Go Pecialen!!

image78

*****************************************

Dagens Citat:

Tack: http://tjuvlyssnat.se


"Pimp my foppatoffel"

Alvesta tågstation


En mamma ~40 och hennes dotter ~17 står och pratar.

Dottern: Mamma, vet du vad en pimp är för något?

Mamman: Ja...

Dottern: För det vet inte pappa.

Mamman: Men det vet jag. Din pappa har ju till och med en!

Dottern (skrattar): Eh, nej, det tror jag verkligen inte att han har!


...............


Mamman: Vadå? Är det inte en sådan där liten grej som

man sätter fast på foppatoffeln?

...............


Cred: Malin W. Publicerat den 16 november, 2007 kl. 12:49.



image79

*****************************************

Ha en fin fortsatt fredag!

Storsan

Kommentarer
Postat av: annemira

Tack Pippi :-D På nåt konstigt vis gick det bra. Ses i morron
Kram Pecialen

2007-11-16 @ 18:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0