Vecka 45 - Dag 5 & 6

Halloj alla!

Storsan får erkänna att hon INTE orkade skriva igår...

Fredag innebär i normala fall god mat och slacking framför TV:n - så även igår!

Fick ett anfall av nån bacill tror jag - har känt mig krasslig ett par dagar -
så vid tiotiden somnade jag i soffan, frös som en (... ) och hade på mig dubbla raggsockar,
pyjamas med långa ben och långärmat - samt låg under en filt;
och ändå frööööös jag.

(Trots intensiv eldning i kaminen...)

Min Älskling gick omkring med bar överkropp och klagade över att han svettades....

Sedan kom Mållgan och ville låna lite snus - han hojtade redan i köket "Guud, vad varmt!!"

På boxningen idag sade han att det enda han såg var ett par stooora fötter iklädda massiva
raggsockar - samt lite hår i andra änden...

image58


****************************************

Dagen idag har gått i lugnets tecken - frukost i sängen, en bok, lite dator, lite städning -
sedan boxning och bastu efter det.

Göttmos!!!

Vi som tränade ikväll startade bastun - och stannade kvar efteråt.
Härligt - men VAAARMT!!

(Mamsingen och Duvan brukar skoja om att Storsan

inte tål värme särskilt bra...

vid 70 grader brukar jag börja protestera...)



****************************************

I alla fall; en bra dag har det varit!

****************************************


Därefter blev det Babben o Co på TV, nu film-versionen av Starsky and Hutch.

Och Gubben ligger i soffan och skriker att han vill ha KÖÖTT!!!

Bäst att Storsan steker lite karré åt honom...

****************************************

Karré eller inte - Storsan önskar DIG en fin lördagkväll!

PS:

Joohooo!! Textillim
rules!! (Blink till Olahyst!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0