Tisdag

Dagens Ååååå....!!!!

Riquelme Wesley dos Santos i Brasilien (5 år gammal!) som
resolut tog på sig sin spindelmannen-dräkt när han såg att det brann hos grannen.
Han sprang in i den brinnande lägenheten och räddade Andriele, 1 år.
Han iklädde sig inte bara spindelmannen-dräkt och räddade babyn;
dessutom tackade han nej till
alla som ville belöna honom med pengar!

Det finns DEFINITIVT hopp om mänskligheten!!

Storsan

********************************************

Vill du läsa hela artikeln?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1229248.ab

********************************************

Dagens image63

Säääkert
15 pepparkakor idag...jag som inte ens är säker på att jag gillar pepparkakor!!

(Varför...?)

Men å andra sidan blir man ju så snäller, så snäller...

Pommes-frites till lunchen...bläää...VAD GOTT!!!     image64

Tog en aaaalldeles för lång kafferast idag...

(Tur att inte Chefen såg mig)

Mammon!! (Bingo ni vet var...)

********************************************

Dagens image65

Köpte en present till min Mamsing.

(Bara för att hon e så söt o goooo'!! *s*)


Långpromenad i snöslasket...

Röda Korsmöte - alldeles strax...

(Johohhoooodå!!


Storsan
är bra mycket snällare än vad ni tror!! *s*)



********************************************

Summa summarum borde bli nåt sånt här:

image66

........

Med andra ord:

Precis som det SKA vara.


image67

/ Storsan


Kommentarer
Postat av: gosegutten

se nu söt hund!

2007-11-13 @ 14:25:59
URL: http://naturnytt.blogg.se
Postat av: annemira

Hej Pippi!!
Ja bra att det funkade ;-D
Ses i fikarummet!
kram

2007-11-13 @ 18:48:02
Postat av: Mamsingen

Hej Bäbisen! Vilken god likör du köpt till mig!!! Fin flickfärg oxå! Mamsingen gillade den jättemycket! Tilltugg?? Jo peppakakorna jag oxå fick! Jag undrar bara; HUR KAN BÄBISAR CHÖPA UT PÅ SYSTEMET??!!Pussar i massor från mamsingen. Ses i morgon, du tror väl inte att du kan försova dig i morgon? Bums i säng när stora visaren visar på 12 och den lilla på elva! Capiche??

2007-11-13 @ 20:44:09
Postat av: Kalle

och så modig han var! ja tänk så bra!

2007-11-14 @ 11:35:39
URL: http://naturnytt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0