Paris & ja!

Jaha.

Tillbaka i grottekvarnen igen...

Men med tanke på tillvaron som sjuk, hemma, samtidigt som Paschan -

(Igår sa han; ...men... jag är ju Drömprinsen...!!)


- så känns det heeeelt ok!
image94

******************************************

Har lunch nu och passade på att surfa lite planlöst

runt i cyberrymden ett tag.

Hittade: Passagen Quiz.

Storsan gillar quizzes! Tog den "Hur omoralisk är du?"

Storsan
blev...

*trumvirvel*

...

Paris Hilton!

...

Texten lydde:

Du är faktiskt väldigt omoralisk. Känner du att din omoraliska

livsstil tynger dig kanske du bör göra något åt situationen.

Men och andra sidan har omoraliska personer som du

ett väldigt spännande liv.

Du hamnar ofta i slagsmål, hånglar ofta upp fel personer

och är inte främmande för att busringa.


*Hehehe!*

Ja, det blev väl nästan PÅ PRICKEN!!!

image85

Kom nu för guds skull ihåg att aldrig låta Storsan

ta hand om ditt husdjur / passa ditt hus

eller skjutsa din gamla farmor någonstans...


/ Storsan

Kommentarer
Postat av: kha ha ha ha halle

exceldia-GRAM

2007-11-21 @ 18:22:18
URL: http://naturnytt.blogg.se/konst/
Postat av: annemira

Jag var ju tvungen att testa mig eftersom du nu hade gjort en länk direkt dit. Här är mitt resultat

Hur omoralisk är du?
Många är de som sneglar avundsjukt på din moraliska person. Ditt rättvisepatos är vida berömt och du är en person att lita på. Men under din moraliska yta döljer sig ett omoraliskt djur som vill ut och ryta.

Vem fruntimret på bilden bid resultatet är har jag ingen aning om. Såg inte att det stod nåt namn.

I övrigt Pippi, vad tror du, är detta jag eller.....

2007-11-21 @ 18:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0