Dagens fniss!

*********************************************

* Dagens fniss 1:

MITT HÅR!!
Gårdagen har definitivt satt sina spår...
Tupering och vanlig spray - sedan vit och svart hårspray från Buttericks - I MÄNGDER!

Snöt mig i morse - kolsvart!
Förstår att ni alla är speciellt glada
över att få veta DEN detaljen!

*S*



Därefter en ansenlig mängd spindelväv.

FÖRSTÅR
ni hur mitt hår är idag!?

Ledtråd:

 

*********************************************

* Dagens fniss 2:

E1, E2 och Smeden!
Kanon-utspökningar / sminkningar igår!
E1 såg precis ut som en tecknad skräckfigur.
Smeden som nåt läskigt man INTE vill möta en mörk kväll...
Och E2 som nåt verkligen otrevligt ur The Grudge...

image49

*********************************************

* Dagens fniss 3:

Han! (Just det; ni-vet-vem)


Igår  - i slutet på en lååååång, lååååång, lååång...

(Han är ju minst sagt pratglad)


...utläggning om vad Han skulle göra och inte göra under dagen, sade Han plötsligt:

Men - vad tycker du, ska jag bajsa och duscha först
eller ska jag ta hundarna??!


image50

*********************************************

Kram, Storsan


Kommentarer
Postat av: storasyster

Jag vill se kort!!!!
Kram till er båda

2007-11-04 @ 18:10:50
Postat av: Laaaarsson

hehe verkar som att du också haft kul =) hahahah du skriver så roligt!! I lööv you
Och precis, varför göra nått halvdant?? FUllt ös medvetslös.. hahah ich jaa monster finns det bannemej överallt på dansgolven :P blää ha en trevlig dag

2007-11-04 @ 18:23:05
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: fniss

hehehe!! Du e roooolig!!!!!!

2007-11-05 @ 17:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0