Anti

Ok.

Det kanske märktes på föregående inlägg att Storsan är lite anti idag?

För att väga upp tillvaron måste Storsan ta upp ett par positiva saker också - som till exempel sovmorgon och sedan skvallertidning, kaffe, rostat bröd, oliver, vattenmelon och fetaost i sängen...

(Eller jaaa, på sängbrickan - blir så otäckt med fetaost I sängen...)


*********************************************

Och inte minst:

Gårdagens gosisar!

* Mamsingen har varit i London och kom hem med ett ljus med jättefin text och tillhörande smycke/amulett till Storsan!

* Kompis M skickade med Bullen en DVD-box som vi pratat om och som Storsan gärna ville se. Hon hade dessutom köpt en rolig bok till Storsan och skrivit en kul hälsning!

ROLIGT med överraskningar!

Storsan blev glad...

*********************************************

Nu väntar en svettig eftermiddag/kväll. Storsan ska servera på ett bröllop tillsammans med Mamsingen. Hoppas det inte blir riktigt lika svettigt som sist det begav sig... Då slet vi i 16 timmar omgivna av armanikostymer och annat otyg!


Kommentarer
Postat av: Gisan

Åh så härligt att du fått överraskningar! Mer överraskningar åt folket!!! :-) Kramar...

2008-06-14 @ 13:03:29
URL: http://gisans.blogspot.com
Postat av: Elin

Japp! Han blir min kollega. Vi har fått ett helt otroligt erbjudande!!!!! (papprena skrev på igår) Jag kan inte fatta det själv!!!! Fr.o.m. v.31 har vi en personlig tränare som skall få oss (läs: mig) fitt inför en HUDGE foto-session... Vi ska vara modeller för VILA katalogen vintern 2008. Dom hittade oss via min blogg och igår blev papprena påskrivna... det ska bli så otroligt spännande och motiverande. Och jag som alltid tänkt att jag behöver en personlig tränare för att bli fit igen och titta JAG FICK EN och Martin också. Känner mig aningen skräckslagen inför morgonpromenaderna INNAN jobbet.. uuuäck....

2008-06-14 @ 13:33:54
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Han fotografen från kameramobilen

Kramas tebaks :o)

2008-06-14 @ 15:52:58
Postat av: Petra

Det var länge sedan. Det var kul att höra av dig. Hur leker livet med dig? Jag har varit sysselsatt med jobb och flytt så det har inte blivit mycket bloggande för min del.

2008-06-15 @ 14:38:23
URL: http://petra79.blogg.se/
Postat av: Storsan

Gisan; Jaa! Härligt med överraskningar! :o)

Elin; Hehehe... men kul trots morgonpromenader!!

Petra; Tack - detsamma! :o)

2008-06-17 @ 14:40:29
URL: http://storsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0