Söndag kväll

Storsan SKULLE egentligen ha varit på årsmöte ikväll. Blev meddelad förra veckan att det skulle vara klockan 19. Helt plötsligt hade Ulle-Bullen lånat ut Storsans bil - och själv åkte han iväg redan tidigt på dagen för lite meckning och annat flera mil hemifrån; med sin bil. Med andra ord var Storsan billös.
Oj, vad konstigt ord det där blev? BIL-LÖS! ska det ju vara...

image452

I alla fall ringde Storsan vid kvart i sex till Mamsingens svägerska och skulle höra om hon kunde ta med sig Storsan. Javisst, sa svägerskan. Men mötet är nu, klockan 18.

VAA
?? hojtade Storsan - som vid tillfället satt i mjukisbyxor och raggsockar mitt inne i lite jobb, framför datorn.

Efter lite konfererande hit och dit tyckte svägerskan att Storsan kunde stanna kvar hemma och bara finnas tillgänglig på telefon. Ett HEEEELT ok förslag tyckte Storsan...

image456

Så, hon har alltså spenderat HELA dagen hemma; lite jobb, lite plugg, lite disk och tvätt och röjning i kaoset här hemma samt en promenad med Nisse-the-Man.

Inte fel alls...

Nu sitter Storsan och kollar på Singing Bee på TV3. Vet att hon kanske får tomater och ägg i ansiktet men Storsan gillar faktiskt detta oerhört fåniga program!

I reklampausen såg Storsan en fullkomligt jättefånig reklamsnutt för Gainomax. Den var alltså FÅNIG!! Men samtidigt såååå söt, gullig och snuttig och pluttig att Storsan blev alldeles till sig. Så Storsan blev ju så klart tvungen att se om den fanns på YouTube. Och se, det gjorde den!

Med andra ord:

Varsågoda - en fånig, tramsig, pluttig, snuttig och SÖÖÖÖÖÖÖT reklam.
Och en önskan om en fortsatt trevlig söndagkväll!


 

Kommentarer
Postat av: natta

kika gärna in på min blogg där du kan läsa om allt mellan himmel och jord! :)
ha det gött

2008-03-09 @ 20:31:09
URL: http://nathallies.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahahaha näää vilken rörande reklam! ;)

Singing Bee var det längesen man såg... varför har de egentligen TRE reklampauser i det programmet?! Mestadels därför jag slutade titta på det, är det nånting jag hatar så är det reklampauser.

2008-03-10 @ 07:30:15
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Gisan

Åååhhh så söt!!! Titta på Singing bee så mycket du vill. Sverige är ett fritt land. Psst...Jag följer Top Model slaviskt... Är det moraliskt försvarbart?! Vet inte. Jag kan bara inte låta bli. Kramar...

2008-03-10 @ 07:55:41
URL: http://gisan.blogg.se
Postat av: emmeli

Ja lite kass har jag kanske varit på att uppdatera alla via min blogg, men inte så kass att jag förtjänade en "hela handen tillrättavisning" möjligtvis ett lillfinger. hehe..
Då måste extra mamma fått massor att läsa när hon märkte att de fanns fler inlägg. :) Nu är jag tillbaka i Sverige, satt och små log hela flygresan hem eftersom jag räknat med att våren kommit hit medanns jag varit borta, men ack va man kan missta sej. är jag klev ut från arlanda ville jag bara fly landet igen, is och kyla överallt. Men här i Göteborg skiner vårsolen på morgonen, och jag klarar mej för jag vet att våren faktiskt är på väg. :) Hur har ni de i skogarna? Ta hand om varandra, krama om Ulle-bulle från mej med.

Varma vårsols hälsningar och kramar.

2008-03-10 @ 09:16:55
URL: http://ins3cure.blogg.se
Postat av: Ida

Det bästa man kan hoppas på när man är sjuk är ju att det ska vara nåt bakteriellt, så att man kan få penicillin för det. Finns ju inget värre än när det "bara" är ett virus, och man bara får vänta tills det går över.

Hehe ja nog fan skulle jag vara sjuk ofta om jag hade honom som husläkare! ;)

2008-03-10 @ 10:34:08
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Cocilana har jag aldrig haft problem med, men det kanske beror på att jag vande mig vid den redan i småbarnsåldern.. ;)
Men hur mkt Cocilana tog du egentligen med den effekten? Halva flaskan, stoppar det? :P

2008-03-10 @ 19:05:58
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Ja Bengtzing måste hängas ut och förgöras.....
Eller nu kanske jag är lite väl ondsint, men hängas ut ska hon iaf.

2008-03-10 @ 19:26:44
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Mamsingen

Mamsingen ä-ä-älskar apan!!

2008-03-16 @ 17:24:29
Postat av: Mamsingen

Herregud, jag ska aldrig med äta en banan...I´m in love with that monkey!

2008-03-16 @ 17:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0