SLUTA PUTA!

Alla dessa bloggar!

Storsan har en mängd bloggar som hon går in på varje dag - för att bloggen ifråga är bra, intressant, aprolig, tankeväckande eller alltihop på en gång. 

Dessutom hamnar hon på grund av länkade inlägg, nyhetslänkar eller (som ganska ofta) på grund av höjdaren Bloggkommentatorerna på bloggar som är  - Mjaaa, ska vi säga inte riktigt i Storsans smak? 

Bloggar som mestadels består av många, stora närbilder på bloggaren själv och/eller deras kompisar. Iförda diverse nyinköpta outfits och ohälsosamma mängder läppglans.

Storsan
har sagt det förut och säger det igen - åt var och en sin smak. INGET fel alls på outfits och läppglans  - men MÅSTE de puta med munnen?

Allvarligt?

De måste väl själva SE hur fotot ser ut? 

Storsan
tycker att de degraderar sig själva till... jaa, inget alls. 

Det finns en mängd smarta, starka, roliga, attraktiva kvinnor i vårt land - varför envisas de med att ta foton där de ser ut som barbiedockor?

(Här hade Storsan kunnat skriva en annan typ av docka men det gör hon inte!)


SLUTA PUTA!!

Storsan
vet inte riktigt om hon ska känna sig uppretad eller skratta. Så hon gör både och.


Och det allra roligaste - på de flesta av dessa bloggar kommer lite längre ner ett foto där de grimaserar...

"Näe, JAG är minsann ingen barbie -
KOLLA bara vad jag kan fåna mig på ett foto!"


Problemet är bara att även dessa grimas-foton visar en snygg tjej med ohälsosamma mängder läppglans - som PUTAR!


Var stolt över dig själv och vem du är - visa gärna dina outfits och ditt läppglans - men ge faaan i att puta med munnen som en guldfisk på speed!


Och OM du vill lägga upp ett grimas-foto; GÖR DET ORDENTLIGT!


image457


Kommentarer
Postat av: Elin

haha haha HIGHFIVE PÅ DET INLÄGGET!

Jo, men det med renhorn verkar inte genomförbart. Ev. text kommer att nötas bort väldigt snabbt. Känns inte kul. Men jag ahr en kusin som är silver- och guldsmed som kanske kan fixa det på något vis. Lägga in text i vitt guld eller nåt. Ja vad vet jag.
Det bästa av allt är att Martin är sprallig precis som jag :)

2008-03-10 @ 19:42:29
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Sunlinda

Du, vad snygg du har blivit sedan jag försvann. Är det ny frisyr, ny hårfärg eller vad är det...???
*S*

2008-03-10 @ 20:16:49
Postat av: Mandel

Du din tötis

2008-03-10 @ 22:51:15
Postat av: extra barnet, aka föredetta hopplös tonårsunge.

Hahaha..
Ibland är du inte bara bäst, utan bättre!!
Oj, nu fick jag en knut i halsen, plutar jag på min bild??? Aaahh.! Detta måste kontrolleras och eventuellt redigeras. hehehe.. Om de är så att mina läppar plutar lite får jag gottgöra de med minst 3 grimas bilder på mej, och inte sånna löjliga, ska de vara så ska de minsann vara ordentligt. Du har så rätt.! :)

Borisborissa, vet att detta kommer antagligen kommer smygläsas. hehehe.. skicka ett mail till mej: [email protected]. så jag i min tur får en adress att svara till. :)

kramar och pussar till Storsan, Ulle-bullen och Borisborissan.

Extra mamma, ska i framtiden se till att inte använda din blogg och kommentar sida som chat.! Nu får du peka med hela handen om du vill. ;)

2008-03-11 @ 06:19:58
URL: http://ins3cure.blogg.se
Postat av: Ida

Ooooh SNYGGO!! ;)
Jag blir också galen på alla som plutar.. och ska man pluta kan man väl göra det lite diskret iaf så det ser någorlunda naturligt ut. Men icke..!

2008-03-11 @ 06:27:29
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Laaarsson

hahahha herrejösses vad snyggt!! slåt ju alla putmunnar med hästlängder!
en annan störande grej på dessa pumunnars bilder är ju att de alltid ska posa ut röven också. Kanske ska somla ihop alla bilde jag kan hitta och göra ett jättekollage med alla dom som Dagens Rövbild? :)

2008-03-11 @ 07:52:26
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Kalle

takt-samt

du e dig lik ser jag...

2008-03-11 @ 13:32:26
URL: http://naturnytt.blogg.se
Postat av: Ida

Haha, ja men det är ju hon som gör serien rolig! Och fjollan Jack är ju störtskön emellanåt han också :)

2008-03-11 @ 16:38:24
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Ida

Nää, trodde du att det skulle komma fram ett monster i ett klipp med en Gudslåt? Haha, du är för skojig..

2008-03-11 @ 16:40:04
URL: http://daaarlingen.blogg.se
Postat av: Charlotte

Haha - ohälsosamma mängder läppglans, var går gränsen för det? När man klibbar ihop munnen så den inte går att öppna längre?
Och trutplutet, vad ska man säga... de är verkligen fena på guldfisklooken.
Jag gillar din look! Mer åt zombieshrek-hållet, och inte ett plut så långt läpparna räcker.

2008-03-11 @ 17:03:24
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Laaarsson

HAHAHHAHA kommer du från Akfrika!!!!!!!!! jag tror jag skrattar ihjäl mig hahahahahhahaha Vilken härlig kille. Den ska jag köra med när jag träffar en skåning ;)

Och satans tandläkare... Detvärsta är juattdet är så svinigt dyrt! JAg ska minsann kotta det där hedanefter. Inte ska man väl behöva gå dit sålänge man har ont. nä fyy va lur det där !

2008-03-11 @ 17:41:40
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: PC

För egen del kan jag inte låta bli att tycka att dessa bloggar med halleluja över en liten klädbit, ett läppglans eller ett nytt avgasrör bara är patetiskt. Än värre är att detta är de mest lästa sidorna i bloggvärden.

Hur ska man kunna se hopp i detta mörker.

2008-03-12 @ 13:15:08
URL: http://enbart.blogg.se
Postat av: Kalle

PUUUUUUUUUTA med munnen serru! åsså PRATA som jag gör på mandelen.blogg.se

2008-03-12 @ 18:57:55
URL: http://naturnytt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0