Skönhet sitter på insidan?

Ok, nu till något trevligare - och MYCKET konstigare än bråk i kändisvärlden...

Storsan hittade en webbsida där man kan ladda upp en bild på sig själv och sedan se vilka kändisar man är mest lik.

Storsan
försökte med sitt foto från bloggen - "Inga ansikten hittades" ...

VAAA
!!???

INGA
ansikten?

Storsan har då minsann minst ETT!! (Thank you very much!)

Men det allra roligaste, alla kategorier, var det resultat som Storsan fick...

Håll i er nu;

Angelina Jolie (Jomantackar jomantackar!) Jamie Foxx (Eeeehhh...???) och...
...pappan till George i Seinfeldt!! Denne pappa, Stiller med andra ord, är i och för sig en av de allra roligaste komiker Storsan vet - men va faaan!!

(Rynkcrème here I come!!)


image433


LÄNK.



image434

Kommentarer
Postat av: kalle

annemira vann

2008-03-04 @ 18:32:06
URL: http://naturnytt.blogg.se/konst/
Postat av: Mamsingen

Vad har du och Jamie Foxx för likheter???

2008-03-04 @ 20:17:35
Postat av: kompis M

Lilla Storsan, du är ju lik mig.
Är inte det fint?
Bara vi inte börjar prata så går det bra.
Norrländska och göteborska, en prat kort och en tjötar....

2008-03-04 @ 20:21:06
Postat av: Laaarsson

ÅÅÅ va kul, detta måste jag ju göra... Jag tycker iaf du var mest Jamie Foxx där ;)

Hmm jag har förstått att rövbilden är Tomten.. men sköen inte va han gör på de andra månaderna?

Och jag har klurat ut nu att
Förövrigt är jag totalt död nu sen alla trappspringning. Jösses nu tänker inte jag flytta på minst 8 år igen alltså PPPUUUHHH

och visst klart att en ekorre kan öppnaskal på en nööööt. jösses.

Herrejösses va rörrigt det blir här.. Ursäkta men jag är sååå tröööööööötttttt

2008-03-04 @ 21:00:03
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Fan jag vet inte vem nån avdom "kändisarna" jag fick är ju :P

2008-03-04 @ 21:04:38
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Charlotte

Och vem är den där Bunko? Jag tycker du verkar mest lik dig själv! :-)

2008-03-05 @ 17:16:21
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0