Pucko - inte bara en chokladdryck

Dagens pucko No1:


"Novon Mashiah ville ha en bild på sig själv och en krokodil.
Kollegan med kameran var inte ensam om att vara på hugget."



image439


Eeehhhh.... Ja?
Han ville skoja lite med en krokodil. Medan han satt i en liten, liten ranglig båt...
Bra idé rent allmänt?

NÄE
! - tycker Storsan i alla fall. Han höll på att bli krokodilens snabbmats-middag.

"Mc Novon" plusmeny. Med extra allt.


"Jag började leka med krokodilen för att få ett fotografi. Plötsligt hoppade den upp mot mig med en otrolig fart. Jag insåg inte att krokodiler kan vara så aggressiva. I framtiden kommer jag aldrig att närma mig en krokodil."


Artikel.

Ok - då har du lärt dig nåt som de allra flesta i HELA världen redan visste?


image435

Dagens Pucko No2:


En gammal sanning är att en bild säger mer än tusen ord...


image438


För övrigt kommer Storsan - som fortfarande känner sig som en mindre söt variant av kissemissen i förra inlägget - att köra ett boxpass, sedan... INTE mycket mer..!!

Peace and Love, Over and Out.


Kommentarer
Postat av: Kalle

http://naturnytt.blogg.se/1204652330_storsan.html

2008-03-06 @ 18:47:00
URL: http://naturnytt.blogg.se
Postat av: Ida

Hej! Saknat mig? ;)

Nä vadå, ska inte Björn Gustavsson vara med på Andra Chansen? Då blir det ju ett tråkigt program.. men läste ju på nån löpsedel att han skulle kuppa in sig där, så han kanske kommer med ändå :)

Haha tänkte precis samma sak när jag läste det där om krokodilen - VET inte ALLA redan att de är aggressiva!?

2008-03-06 @ 19:42:33
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0