Mushår i munnen...?

Ok - Storsan känner plikten tynga hennes (alls icke så späda) axlar!
 
Ida begär uppdatering - så here it goes!

image473

Först: Storsan LEEEER med hela ansiktet när hon läser era kommentarer!

Tack!

************************************************************************'


Storsan körde hem Mamsingen efter jobbet idag, grejade lite med diverse och satte sig vid datorn. När Ulle-Bullen kom hem tog han en öl och lite chips och gick sedan in i duschen. Han skulle bowla med jobbet ikväll så efter lite 'grooming' gick Bullen, Storsan och Nisse iväg till allas vårt "Home-Away-from-Home" så att Bullen skulle få sig en pizza och en öl innan han blev hämtad.

(Erkänner - Storsan tog ett glas vin. Eller... två...)


Ska inte avslöja ALLT här men när vi satte oss vid ett bord och började tjöta med dem som var där så säger Ulle-Bullen plötsligt: "Fan, vet ni - när jag stod i duschen och hade rakat huvudet färdigt så skulle jag bara resa mig upp, med rakmaskinen i näven... Tjoff! Halva mustaschen borta!"


Storsan TYCKTE väl att han hade en smått underlig ansiktsbehåring!


image464

Dessutom kände Storsan att det var VÄÄÄÄLDIGT skönt att hon redan innan Ulle-Bullen kom hem hade hällt upp lite chips i en mugg till sig själv.

Hon känner nämligen Ulle-Bullen rätt väl och vet att om hon inte tar undan en del av chipset/godiset/chokladen i förväg så är det slut innan hon hinner blinka!


Varför var detta skönt då?

Jooo
...en stackars vegan-familj fick musrester i SIN chipspåse!


Dagens lärdom med andra ord; häll upp allt du ska äta i en skål innan du börjar mumsa!


(Så SER du alla gnagare och annat INNAN du stoppar dem i munnen!)


"Vegan i Partille fick ludna chips i munnen - i påsen låg en mumifierad mus. Ica tror att en musmamma fött ungar inne på chipslagret. Avkomman hamnade i alla fall i påsen. Var resten av gnagarfamiljen tagit vägen är inte känt."


Artikel.


Huvva!


Mushår i munnen känns ju rätt läskigt...


image475

Kommentarer
Postat av: becca

haha

2008-03-14 @ 20:01:12
URL: http://www.smisch.blogg.se
Postat av: BorisBorissa

Jag tycker själv att jag fick till det ganska bra på UlleBullens blogg. Men lägg av, kan det vara så svårt. Kakburken - Det måste bara vara ¤%%¤3??5##. Ja ha, nu börjar tangentbordet igen. Jag tror mej veta vem som gömmer sig bakom detta alias. Man behöver inte vara någon Sherlock Holmes??? för att förstå. Det räcker med enkel matematik.
Där fick du något att fundera över. Har jag fel så lovar jag att äta upp min frukost i morgon!!!!
Let´s dance, Boris.

2008-03-14 @ 21:13:50
Postat av: BorisBorissa

Det är väl inte bara av chips som man kan få mushår i munnen???????...........Här är det bara fantasin som sätter gränser.
Mvh. BorisBorissa.

2008-03-14 @ 21:21:42
Postat av: Laaarsson

BOOOORIIIIIISS ditt snusk :P ELler menar du ost
?

2008-03-14 @ 23:35:49
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Mamsingen

jag säger bara en sak: Bäbisen; Ta på dig trosorna INNAN du häller upp chipsen!! Det KAN varit bävern som varit framme...Själv sätter jag ALLTID på mig skiddressen innan. men det vet jag att du inte äger. Bäbisar åker ju inte skidor!

2008-03-15 @ 00:05:11
Postat av: Kakburken

bäver...hm....tänk då när vildsvinen kommer..
då skulle man vara glad med en bäver...häpp

2008-03-15 @ 00:07:55
Postat av: Mamsingen

Ja, bäst Ulle-Bullen också klär på sig innan han glufsar i sig...

2008-03-15 @ 00:11:36
Postat av: Storsan

HAHAHHAHHAHAA!!!!

2008-03-15 @ 10:13:05
URL: http://storsan.blogg.se
Postat av: Laaarsson

WHooot ? du mobba min vasa kvinna ? Muchoo fina den vara fakitsch :D

2008-03-15 @ 12:01:46
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Mamsingen

Har Laaarsson sett Storsans bäver??!!

2008-03-15 @ 12:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0