Lördag

Storsan vaknade redan vid 8 idag. (Hmmm... måhända nån allvarlig sjukdom som är på väg att bryta ut?) Har dock tillbringat morgonen med skvallertidningar och kaffe i sängen - samt uppdateringsläsning av alla favoritbloggar. Senare idag ska Storsan och Ulle-Bullen iväg och hämta köket som vi köpt begagnat. Storsan ser ljuset! Kanske det enorma kaos som rått i huset länge nu äntligen närmar sig sitt slut?

I eftermiddag blir det fika på "Home-Away-from-Home" och därefter box-träning. Känner Storsan sig själv rätt kommer kvällen att tillbringas i ryggläge, på soffan, med mördarsockorna på. Men det var väldans vilken dynga det verkar vara på TV? Eller har Storsan missat nåt?


******************************************************

För övrigt anser Storsan att ansvariga tjänstemän på socialtjänsten i Vetlanda bör rullas i tjära och fjädrar. Louise bodde i åratal på en soptipp hos sin riktigt jävla sjuka pappa som våldtog henne hundratals gånger. Ingen reagerade. Hon har hittills inte fått något skadestånd. Nu har dessutom denna eminenta socialtjänst beslutat att just pappan ska fortsätta ha vårdnaden. Som sagt. Tjära och fjädrar och offentligt spott och spe. Minst.

Skämmes, för faan!

Artikel.

Kommentarer
Postat av: mli

Haha jaa..!
Jag ljuger inte nä jag säger att jag jag skrattar så tårarna rinner ibland. Och jag önskar att den vore längre haha!

2008-03-29 @ 11:37:32
URL: http://www.mirabile.blogg.se
Postat av: Anonym

Skönt att du är tillbaka, så att det blir lite som vanligt i mitt liv igen!!
*S*

2008-03-29 @ 20:02:21
Postat av: kompis M

Det finns så mycket sjuka människor där ute, frågan är vem som behöver mest hjälp.
socialtjänsten eller pappan och dottern.
Sundt förnuft och medmänsklighet efterlyses.

2008-03-29 @ 21:28:40
Postat av: BorisBorissa

Hallå Sverige.
I natt är det dax att ställa om alla klockor. Mitt tips är att ställa väckar-klockan i köket, köks-klockan i vardagsrummet. Vägg-klockor kan man med fördel ställa i en garderob. Man kan också välja lite som man vill. Det viktiga är dock att alla klockor ställs om. Jag vet, det är genialt. Med andra ord, ett KLOCK-rent tips.
Mvh, Boris.

2008-03-29 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0